معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از کمک یک میلیارد و 550 میلیون ریالی مردم به نیازمندان استان در طرح احسان حسینی خبر داد.
کد خبر: ۳۲۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲ 13 November 2016

به گزارش تابناک شهرکرد، روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری، محسن سلیمی با اعلام این مطلب، اولویت اعطای نذورات قربانی و احسان حسینی به خانواده های دارای فرزندان مبتلا به سوء تغذیه در مناطق محروم استان دانست.

وی با اشاره به اینکه با بهره ‌مندی از ظرفیت معنوی روحانیان، هیات امنا و عزاداران هر محله و مسجد در ایام محرم و صفر تلاش داریم خدمات مطلوبی را به اقشار نیازمند ارائه کنیم، تصریح کرد: خیران می‌توانند کمک‌های خود را در قالب طرح احسان حسینی به مساجد، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهدا کنند.

سلیمی با اشاره به اینکه دفاتر کمیته امداد و 33 مرکز نیکوکاری تا پایان ماه صفر آماده‌ دریافت و توزیع انفاق و احسان عاشقان حسینی است، گفت: خیران می‌توانند در قالب غذای گرم، جیره خشک، سبد کالا و مساعدت‌های نقدی به اطعام و احسان خانواده ‌های نیازمند کمک کنند.

در حال حاضر 48 هزار نفر در قالب 25 هزار و 700 خانوار زیرپوشش این نهاد هستند که از نظر خانوار 13 درصد جمعیت و از نظر تعداد افراد 6 درصد استان زیرپوشش کمیته امداد هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار