فرمانده انتظامی سرپل ذهاب از توقیف 59 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف خبر داد و گفت: این تعداد وسیله نقلیه همسو با اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان توقیف شده است.
کد خبر: ۳۲۹۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 16 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،سرهنگ محمدرضا یاری روز چهارشنبه افزود: این خودروها با رویکرد انضباط ترافیکی و برخورد با رانندگان متخلف و حادثه ساز، با تلاش ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی شهرستان توقیف و به توقفگاه منتقل شدند.
وی، سلب آسایش، آرامش و ایجاد مزاحمت برای شهروندان، تردد با بدون پلاک و یا پلاک مخدوش، سرعت غیرمجاز، آلودگی صوتی در معابر، حرکات مارپیچ و خطرناک، نداشتن بیمه نامه و رعایت نکردن موارد ایمنی را از علت های توقیف این وسایط نقلیه بیان کرد.
فرمانده انتظامی سرپل ذهاب اظهار کرد: ارایه خدمت به مردم از مهم ترین اولویت های نیروی انتظامی است و پلیس در راستای برقراری امنیت اجتماعی در این شهرستان تلاش شبانه روزی دارد.
سرهنگ یاری با بیان این که اقدام های قانونی در خصوص راکبان متخلف صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: احترام به قوانین و مقرارت در کنار رعایت اصول ایمنی، موجب فرهنگ سازی و امنیت و آرامش شهروندان می شود.
وی اضافه کرد: برخورد با هنجارشکنان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های نیروی انتظامی شهرستان است و تلاش در راستای حفظ آرامش مردم و مبارزه با متخلفان در دستور کار پلیس قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار