قهرمان مسابقات جهانی کبدی و کاپیتان تیم ملی ایران گفت: دبیری ورزش برای دانش آموزان منطقه سیستان یکی از آرزوهای بزرگ من است چرا که رشد کبدی استان به صورت ریشه ای و از پایه باید آغاز شود و .
کد خبر: ۳۳۰۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷ 17 November 2016
معراج شیخ ایرنا افزود: حاضرم برای تربیت قشر نوجوان استان از تمام تجربیات چندین ساله ام در ورزش قهرمانی کبدی جهان مایه بگذارم تا نسل پیش رو در جهان خوش بدرخشند.
وی عمر درخشش قهرمانان جهان را در مسابقات مختلف کوتاه دانست و تصریح کرد: از ابتدای سال 85 تاکنون که در تیم ملی کبدی ایران حضور یافته ام در مسابقات آسیایی و جهانی از تمام توان خود استفاده کرده و سخت ترین تمرینات را انجام داده ام.
بازیکن سه فصل لیگ ستارگان کبدی جهان(پروکبدی) در کشور هندوستان اظهار داشت: طی سال جاری تیم ملی کبدی ایران با حضور در مسابقات جهانی کبدی در کشور هندوستان پس از 45 روز تمرین سخت و طاقت فرسا در مقام دوم جهان ایستاد.
وی افزود: پس از بازگشت از این مسابقات در زاهدان استقبال خوبی از اعضا و مربی تیم ملی کبدی صورت گرفت اما در زمان ورود به شهر زابل بدلیل عدم هماهنگی از سوی مسئولان ورزشی استقبال فقط توسط خانواده ورزشکاران انجام شد.
شیخ گفت: تنها هدیه ای که از سال 85 تاکنون دریافت کرده ام فقط یک قطعه زمین است به طوری که پس از تکرار مقام های قهرمانی دیگر هیچ تشویق و حمایتی وجود ندارد و به یک بار بسنده می کنند.
وی با ابراز گلایه از وضعیت نامناسب مکان تمرین در زابل انعکاس آن را داستان تکراری در رسانه دانست و تاکید کرد: بارها این مشکل از سوی رسانه ها مطرح شده ولی تاکنون هیچ اقدامی از سوی مسئولان انجام نگرفته است.
معراج شیخ تاکنون توانسته با حضور در تیم ملی ایران مقام نخست رقابت های آسیایی سال 89، مقام نخست جام باشگاههای پاکستان در سال 90، مقام قهرمانی رقابت های کبدی ساحلی آسیایی سال 91، عنوان دوم رقابت های المپیک داخل سالن کره جنوبی، جایگاه دوم رقابت های آسیایی اینچئون کره در سال 93 و مقام دوم رقابت های جهانی کشور هندوستان را با تلاش تیمی کسب کند.
استان سیستان و بلوچستان در رشته کبدی از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است بگونه ای که تعدادی از بازیکنان این استان در تیم ملی ایران حضور دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار