کد خبر: ۳۳۳۸۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 24 November 2016
به گزارش تابناک یزد،مدیر آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد از آغاز فرآیند انتخاب پژوهشگر برتر استان در سال 1395 خبر داد.

مجید دهقانی‌زاده اظهار داشت: در هفته گذشته آغاز فرآیند انتخاب پژوهشگر برتر به دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های استان اعلام شده و متقاضیان تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 3 آذر فرصت دارند تا مستندات لازم را به این سازمان ارسال نمایند.

وی با بیان اینکه در انتخاب پژوهشگر برتر، شاخص‌های مختلفی مورد سنجش قرار می‌گیرند، تصریح کرد: مقالات پذیرفته شده یا چاپ شده در مجلات و همایش‌های معتبر داخلی و بین‌المللی، کتاب مرتبط با شغل، طرح‌های پژوهشی پایان یافته، شاخص‌های اختصاصی و اکتشاف، نوآوری و اختراع از جمله این شاخص‌هاست.

دهقانی‌زاده تصریح کرد: در این فرآیند فعالیت‌های صورت گرفته از مهرماه 1392 تا مهرماه 1395 مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و این افراد نباید در 4 سال گذشته به‌عنوان پژوهشگر برتر انتخاب شده باشند.

این مدیر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد در پایان خاطرنشان کرد: کاربرگ‌های مربوط به انتخاب پژوهشگر برتر برای دسترسی عموم در سایت این سازمان قرار گرفته است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار