فرماندار شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان گفت: پیکر پاک 2 شهید گمنام روز دوشنبه هفته آینده با استقبال با شکوه مردم شیعه و سنی این شهرستان، در منطقه نوک آباد تشییع و خاکسپاری و این شهرستان به وجود شهیدان عزیز گمنام مزین و آراسته می شود.
کد خبر: ۳۳۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵ 24 November 2016
محمداکبر چاکرزهی در نشست هماهنگی آیین تشییع و خاکسپاری شهیدان گمنام در شهر نوک آباد از توابع شهرستان خاش افزود: شهیدان مایه خیر و برکت و رحمت برای منطقه هستند لذا این افتخاری بزرگ بوده که نصیب مردمان خاش شده است.
وی بیان کرد: وجود شهیدان برای منطقه و جامعه ما سعادت بخش و امیدآفرین است.
این مسئول ادامه داد: شهیدان تجلی بخش وحدت و همبستگی در جامعه هستند که وجود آنها سبب نزدیک شدن قلبها شده و جامعه را به سمت رشد و شکوفایی و توسعه پیش می برد.
فرماندار خاش از اقشار مختلف مردم این شهرستان درخواست کرد همچون گذشته با حضور باشکوه و پرشورشان آیین استقبال از شهیدان را در شان و منزلت این بزرگواران برگزار کنند.
سرهنگ پاسدار حسن فضلی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاش نیز گفت: شهیدان عامل وحدت و استحکام و پایداری در جامعه هستند لذا تکریم آنان ضروری است.
وی بیان کرد: اعتقاد ما بر این است که شهیدان در هر منطقه ای که باشند در آنجا نور و معنویت حاکم شده و قطعا خیر و رحمت سرازیر می شود.
مهدی جمشیدزهی بخشدار نوک آباد خاش هم گفت: مردم همیشه در صحنه بخش نوک آباد از هر جهت آمادگی دارند از شهیدان والامقام استقبال و مراسمی بزرگ و در شان این سرمایه های ارزشمند کشور در منطقه برپا کنند.
وی اظهار داشت: همه مردم شیعه و سنی در خاش و نوک آباد از مدتها قبل خود را برای استقبال از شهیدان آماده کرده اند و هر لحظه ورود این عزیزان را انتظار می کشند.
خاش در 185 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7310 **6081 خبرنگار: محمد امین میربلوچزهی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی
منبع: ايرنا
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار