مدیر پارک علم و فناوری سرپل ذهاب، از حضور چهار شرکت دانش بنیان این شهرستان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان کرمانشاه خبرداد .
کد خبر: ۳۳۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹ 01 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،ابراهیم باباخانی روز پنجشنبه افزود: این شرکت‌های فناور و دانش بنیان تحت حمایت مرکز رشد سرپل ذهاب به عنوان واحدهای منتخب استانی به مدت سه روز از 13 تا 15 آذر در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی پارک شاهد کرمانشاه حضور خواهند یافت.
وی اظهار کرد: حضور این شرکت ها برای کمک به امر بازاریابی است که مرکز رشد و فناوری این شهرستان با تقبل اجاره غرفه و هزینه های حمل و نقل و اسکان رایگان شرکت ها، زمینه حضور آنها در نمایشگاه پژوهش و فناوری استان را فراهم کرده است.
مدیر پارک علم و فناوری سرپل ذهاب بیان کرد: چهار شرکت آروین حلب حلوان در زمینه تولید تجهیزات پزشکی، اندیشه صنعت پاریر در بخش تولید دستگاه های کشاورزی، خوراک آبزیان نقشین و هزار دانه ارمن در زمینه تولید کود بیولوژیک از سرپل ذهاب، دستاوردهای جدید خود را در حوزه فناوری در نمایشگاه هفته پژوهش استان کرمانشاه به نمایش می گذارند.
باباخانی گفت: شهرستان سرپل ذهاب در زیرساخت های حوزه پارک علم و فناوری و مرکز رشد در جایگاه مناسبی قرار دارد و همه ساله از سوی این نهاد به صورت رایگان، زمینه و شرایط حضور شرکت های تحت حمایت در نمایشگاه های مختلف فراهم می شود.
نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان کرمانشاه با حضور 30 دستگاه اجرایی و پژوهشی، شامل دانشگاه ها، واحدهای تحقیق و توسعه صنایع، فن بازار، پارک علم و فناوری و مراکز رشد به مدت سه روز از 13 تا 15 آذر در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی پارک شاهد شهر کرمانشاه برپا می شود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار