امروز در هفته هفتم رقابت مدعیان صعود به لیگ برتر صورت گرفت
تیم فوتبال جوانان صبای قم در هفتمین هفته رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور برابر تیم مس رفسنجان به برتری دست یافت.
کد خبر: ۳۳۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷ 03 December 2016
به گزارش تابناک قم، جوانان صبای قم که صدرنشین جدول رده‌بندی گروه سوم مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شد در یکی از حساس‌ترین دیدارهای نیم‌فصل دوم این رقابت‌ها باید برابر تیم مس رفسنجان در پایان یک دیدار نزدیک و نفس‌گیر به برتری رسید.

فوتبالیست‌های جوان صبای قم که در هفته دوم نیم‌فصل نخست مرحله گروهی برابر تیم مس رفسنجان با چهار گل به برتری رسیده و از حریف سه امتیاز با ارزش گرفته بودند تا در صدر جدول گروه باشند، امروز نیز نمایش فو‌ق‌العاده‌ای در مقابل حریف داشتند و با اختلاف یک گل سه امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود افزودند.

تیم فوتبال جوانان صبای قم بعد از اینکه نیم‌فصل نخست مرحله گروهی را با سه پیروزی مقابل تیم‌های پدیده اصفهان، مس رفسنجان و شهید وفایی شیراز پشت سر گذاشت، در مقابل فجر شهید سپاسی شیراز به تساوی رسید و به تیم شهرداری اراک نتیجه را واگذار کرد تا با 10 امتیاز قهرمان نیم‌فصل شود.

شاگردان داوود عاصم‌آبادی در تیم جوانان صبای قم روند بسیار خوب نیم‌فصل دوم خود را ادامه دادند بعد از پیروزی برابر پدیده اصفهان، امروز در دیداری بسیار مهم از مرحله گروهی رقابت‌ مدعیان صعود به مسابقات لیگ برتر فوتبال جوانان باشگاه‌های کشور بار دیگر برابر مس رفسنجان با نتیجه حساس سه بر دو به برتری رسیدند.

در این دیدار زیبا، جذاب و تماشایی که در حضور جمع زیادی از علاقمندان به فوتبال و البته در هوایی نامساعد با وزش باد و بارانی برگزار شد، ابتدا مس رفسنجان در دقیقه دوم به گل رسید و نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر به سود تیم مس تمام شد.

در شروع نیمه دوم تیم مس رفسنجان یک گل دیگر وارد دروازه تیم صبای قم کرد و در آستانه کسب برتری و سه امتیاز این دیدار قرار گرفت اما بازیکنان صبای قم در تلاش فراوان برای جبران گل‌های خورده از دقیقه 75 بازی خوب خود را آغاز کردند و سه گل به ثمر رساندند.

در دقیقه 75 صبای قم صاحب یک ضربه پنالتی شد و صفرزاده این توپ را به گل نخست صبا تبدیل کرد، سپس صبای قم در دقیقه 85 توسط حسین توکلی به گل دوم و تساوی دست یافت و همچنان به حملات خود ادامه داد تا در دقیقه 94 گل سوم را به ثمر رسانده و بازی دو بر صفر باخته را به پیروزی سه بر دو تبدیل کرد و با سه امتیاز این دیدار 16 امتیازی شد تا همچنان صدرنشین جدول رده‌بندی باشد.

در جدول رده‌بندی گروه دوم از مقدماتی این فصل تیم جوانان صبای قم هم اکنون با پنج پیروزی، یک تساوی، یک باخت، 17 گل زده، 8 گل خورده و 16 امتیاز صدرنشین است و بخت اصلی صعود از گروه سوم مقدماتی لیگ دسته اول جوانان ایران به مرحله بعدی محسوب می‌شود. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار