مناسبت هفته جهانی معلولان صورت گرفت؛
کرمانشاه- به مناسبت هفته جهانی معلولان خط تولید شیشه شور و آب‌رادیاتور خودرو در کارگاه تولیدی حمایتی معلولان علی‌بن‌ابی‌طالب کرمانشاه راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۳۳۸۳۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷ 04 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از مهر، به مناسبت هفته جهانی معلولان امروز یکشنبه خط تولید شیشه شور و آب رادیاتور خودرو در کارگاه تولیدی حمایتی معلولان علی بن ابی طالب با حضور مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه افتتاح شد.

ارمغان آریان پور کارشناس معاونت توان بخشی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم گفت: این کارگاه ویژه معلولین است که در قالب یارانه ای حمایت می شود.

وی افزود: در این کارگاهها معلولین پس از گذراندن آموزش هایی در خصوص مهارت های زندگی و ارتباط با بازار کار طی یک دوره ۶ ماهه وارد این کارگاه ها می شوند.

آریان پور خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۲ کارگاه تولیدی ویژه پسران و دختران معلول در کرمانشاه دایر است.

این کارشناس معاونت توان بخشی با اشاره به ایجاد اشتغال برای معلولین در سطح این کارگاه ها گفت: تا کنون توانسته ایم ۲۵ پسر معلول و ۴۰ دختر را در این کارگاه ها بکارگیری کنیم.

وی تصریح کرد: این کارگاه ها در بخش دختران به فعالیت هایی از قبیل سراجی، ساخت وسائل تزئینی و تابلو فرش می پردازد و در حوزه  پسران در بخش های فیلتر ماشین و شیشه شور ماشین فعالیت می کنند.

به گفته این مسئول، این کارگاه ها از اواخر سال ۹۳ آغاز به کار کرده و در حال حاضر به دنبال توسعه این کارگاه ها در شهرستان های صحنه، اسلام آباد و سنقر هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار