استاندار کرمانشاه از ورزشکاران به عنوان سفیران شایسته کشور در میادین جهانی و بین المللی یاد کرد که با برافراشتن پرچم مقدس ایران برای این مرز و بوم افتخار می آفرینند.
کد خبر: ۳۴۳۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ 13 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، اسدالله رازانی شامگاه سه شنبه در مراسم تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی استان کرمانشاه که در سرسرای شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: المپیک صحنه ای است که تمام قدرت های بزرگ جهان تلاش می کنند در آن جایگاه و مقامی کسب کنند.
وی ادامه داد: امروز قدرت های بزرگ جهانی برای تعلق خاطر مردم کشورشان به سرزمین خود در رویدادهای مختلف میلیاردها دلار هزینه می کنند که یکی از آن ها صحنه المپیک است که حس غرور ملی را تقویت می کند.
رازانی با بیان اینکه کرمانشاه مهد دلاوران و آفتخارآفرینان زیادی بوده است، گفت: آن ها در میادین جهانی با درخشش خود باعث کسب افتخار شدند که باید به آن هم افتخار کرد.
استاندار کرمانشاه در ادامه و با بیان اینکه از مدت ها پیش درصدد برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان و نخبگان ورزشی خود بودیم، گفت: توفیق حاصل شد تا در چنین ایام مبارکی و با حضور آقای سلطانی فر عالی ترین مقام وزارت ورزش و جوانان این کار صورت گیرد.
وی خاطرنشان کرد: آنچه که امروز به عنوان هدایا تقدیم ورزشکاران استان می شود تنها به منظور پاسداشت زحمات و افتخارآفرینی های آنان است که این گونه برای برافراشتن پرچم مقدس کشور تلاش می کنند.
رازانی گفت: هدایای درنظر گرفته شده با وجود تمامی تنگناهای مالی تهیه شده و همگان به خوبی می دانند شان و ارزش و لیاقت ورزشکاران ما بسیار بیشتر از آن هاست.
وی در پایان گفت: این مراسم به منظور قدردانی از تلاش های ورزشکاران استان و اینکه به آن ها بگوییم قدرشناس تلاش ها و زحمات آنها بوده ایم، برگزار شد.
در این مراسم از تعدادی از پیشکسوتان و ورزشکاران المپیک، پارالمپیک و جهانی استان کرمانشاه تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار