کد خبر: ۳۴۳۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸ 14 December 2016
به گزارش تابناک یزد،ريیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و ريیس ستاد درآمد استان يزد با بيان اين كه 1.5 درصد از درآمدهاي وصولي اين استان طي هشت ماهه نخست امسال از محل درآمدهاي جرائم و خسارات بوده است، میزان درآمد ناشی از جرائم رانندگی استان در اين مدت را 13 میلیارد تومان ذكر كرد.

"حميدرضا نصيري‌زاده" صبح امروز در نشست ستاد درآمد و تجهیز منابع استان گفت:  درآمد هشت ماهه امسال اين استان را بالغ بر 767 میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به میزان مصوب سال جاری هشت درصد کاهش داشته است.

وي افزود: درآمد وصولی استان در اين مدت شامل 96 درصد درآمدهای مالیاتی، 2.5 درصد درآمدهای خدمات و فروش کالا و 1.5 درصد درآمدهای جرائم و خسارات بوده است.

نصيري‌زاده گفت: درآمدهای ناشی از مالیات مستقیم در این مدت 476 میلیارد تومان بوده که نسبت به میزان مصوب 13 درصد رشد داشته است.

ريیس ستاد درآمد استان عنوان كرد: میزان مالیات‌های غیرمستقیم 257 میلیارد تومان بوده است که نسبت به میزان مصوب 29 درصد کاهش نشان می‌دهد.

نصیری زاده همچنین بیشترین درآمدها ناشی از فروش کالا و خدمات را متعلق به ثبت اسناد و نیروی انتظامی عنوان کرد و میزان آن را بالغ بر 13 میلیارد تومان اعلام كرد.

ريیس ستاد درآمد استان همچنین میزان درآمد ناشی از جرائم رانندگی را 13 میلیارد تومان اعلام کرد که نسبت به میزان مصوب 50 درصد کاهش یافته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عدالتی یزدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
هزینه عمرانی تخصیصی وانجام شده در یزد چقدر است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
کمی از این پول بدید هلال احمر یزد ور نداره امبولانس رو خودرو تشریفات بکنه که سرویس مدرسه پسرش بشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار