با مخاطبان
نویسنده به قولا منصف خودش را به خواب زده است و چشمش را بر روی واقعیات بسته است که کهگیلویه بخاطر مدیریت ضعیف عدل هاشمی روز به روز در حال پسرفت است و حضور ایشان در بهارستان تا به حال توفیقی نداشته است و‌ تمام هم و غم ایشان تعویض مدیران ادارات شده است.
کد خبر: ۳۴۳۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۹ 14 December 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.
عدل هاشمی ناتوان در برابر تحقق وعده ها
بسم الله الرحمن الرحیم

از ابتدا پس از توفیق عدل هاشمی در انتخابات هفت اسفند بنا را بر این قرار داده بودیم که در مسیر پر پیچ و خم این مسؤلیت خطیر ٬یاری رسان وی باشیم تا راه خدمت به مردم برای وی هموار تر باشد.

اما متاسفانه ذوق زدگی باعث از بین رفتن حرمت ها شد.تا جایی که شاهد هستیم قلم بدستان معلوم الحال٬پا را از گلیمشان درازتر کرده اند و‌ نوک قلم بی ارزش ریالی شان را به خاطر نفوذ در اندرونی عهد شکست گان قسم جلاله خورده و وفا نکرده به بدترین شکل ممکن خطاب به سادات پیامبر اکرم روا می دارند.

در چند روز گذشته شاهد مطلبی بسیار سخیف از طرف طیف رسانه ای عدل هاشمی نماینده کهگیلویه در بهارستان بوده ایم که بسیار عجیب و دور از انتظار است.
ابتدا منتظر واکنش عدل عاشمی نسبت به آن سیاهه بوده ایم ٬ ولی واکنش های پس از هرز نامه مع الذکر نشان از رضایت هسته فکری وی و تیم رسانه ای ایشان دارد که جای بسی تاسف است.
نزدیکان عدل هاشمی پس از آنکه تمام وعده های انتخاباتی یک به یک در حال پنبه شدن است٬
سردرگم هستند و بهترین حربه برای فرار از انتقادات٬سوق دادن ذهن مردم به حواشی و جنگ های نابرابر رسانه ای و ‌مجازی است.

وگرنه هر عقل سلیمی می پذیرد نقد مغرضانه فردی که بیش از نه سال است در کسوت نماینده گی این شهرستان نیست از روی ناچاری و فرار در برابر وعده هایی است که فقط بازی با شعور مردم بود و عملا نماینده مذکور ناتوان از اجرای آنها است.
آن نویسنده عجین شده توسط لمپین های رانده شده ۱۶ سال خدمات سید محمد موحد را سیاهه نامید و ایشان را متهم به پسرفت گرایی در زمان تصدی امور کرده بود که می توان چرت نامه ایشان را به عنوان مزخرفترین جک سال معرفی کرد.
ایشان در ابتدای مقاله مذکور جمله از امام خمینی آورده است که قلم باید از روی انصاف باشد ولی در ادامه مطلبشان شاهد آن بوده ایم که انصافی به خرج نداد و‌ بخاطر خوش خدمتی به جناب نماینده قلم و ‌تفکرش را به وقیحانه ترین شکل ارزانی کرده است.
این نویسنده به قولا منصف فراموش کرد که همیشه بزرگترین انتقادی که نسبت به سید محمد موحد روا بود ٬ حضور افرادی لمپین و منفور در کنار ایشان بوده است که در ادبیات سیاسی آنها را لیدر می نامند که همان افراد الان حلقه فکری عدل هاشمی هستند.
ولی آن نویسنده عجین شده چشمش را بر این واقعیت بست که جای بسی تامل و تاسف است....
نویسنده به قولا منصف خودش را به خواب زده است و چشمش را بر روی واقعیات بسته است که کهگیلویه بخاطر مدیریت ضعیف عدل هاشمی روز به روز در حال پسرفت است و حضور ایشان در بهارستان تا به حال توفیقی نداشته است و‌ تمام هم و غم ایشان تعویض مدیران ادارات شده است.
ایشان بجای اینکه به وعده های خود جامعه عمل بپوشاند و جهت توسعه کهگیلویه تلاش مستمر انجام دهد٬
دنبال جایگزینی مدیران ناکارآمد در راس ادارات شهرستان است و این رویه با شعارهای تبلیغاتی ایشان در تضاد است که باز هم باید تاسف خورد.....
موحد به اندازه ای بزرگ است که هاشمی رفسنجانی خطاب به ایشان فرمود :
کهگیلویه با حضور موحد در راس مناسبات نظام یک قدم جلوتر از سایر شهرستان های محروم قرار گرفته است که خدمات بی بدیل ایشان پس از جنگ که تحریر آنها از حوصله این مقال خارج است بدرستی بر این ادعا صحه می گذارد.
موحد آنقدر بزرگ بود که عالی ترین مقام اجرایی کشور در دوران اصلاحات در صحن علنی مجلس خطاب به نمایندگان ایشان را ستایش می کند....
ولی نویسنده عجین شده چشمش را بر روی واقعیت بست تا روسیاهی آن سیاهه در پرونده تیم رسانه ای عدل هاشمی پور ثبت شود.....
والسلام
هاشم تقی زاده سوق
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۸
با سلام خدمت نویسنده از نوشته شما پیداست که ازروی تعصب موضع گرفته اید نه تعقل.اولا اینکه آقای هاشمی هنوز اول راه است ومنطقی نیست که حالا آیه یاس بخوانیم.باید فرصت کافی دهیم بعد نقد سازنده. در ضمن چرا واقعیت رانمی پذیرم .شهرستانمان بعد از گذشت سی اندی ازپیروزی انقلاب هنوز یکی از محرومترین مناطق هست. ودراین سیل عظیم بیکار ی وفقر نماینده گان هم بی نقش نیستند . درمورد عزل و نصب مدیران اتفاقا برعکس نظر شما آقای هاشمی دراین پروسه زیاد وارد نشده .
محمدی از سوق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
با سلام....کار پتروشینمی دهدشت تمام شده.....و موضوع انتقال آب به زمین های دهدشت و حومه تخصیص اعتبار شده ودر آینده نزدیک شروع به کار میشه این پروژه....ا تعصبی برخورد نشه...
عبدیانی از چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۳۰
درود بر سردار سازندگی
سردار الان 7 ماهه شروع بکار کرده ایا شما میخواهید معجزه کند؟کسانی ک 8 و 20 سال نماینده بودند چه کردند؟؟؟فقط محروم تر شدیم...یکم انصاف داشته باشیم ،حاج هاشمی تا الان اب شرب به بهمیی رو در دست اقدام دراد و جاده پاتاوه دهدشت با تلاش و همت ایشون دوباره جان گرفت و ایاشاالله تا سال دیگ به بهرهبرداری می رسد،پتروشیمی دهدشتم ک دیروز بعد از 11 سال و با تلاش حاج هاشمی خاکبرداری ان شروع شد...یکم انصافم خوب چیزیه فکر کنم...خسته نباشی سردار سازندگی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار