در هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال کشور تیم قطران کاوه گرگان در برابر تیم پرواز اصفهان و در کوارتر هفتم با نتیجه 69بر 66 به پیروزی رسید.
کد خبر: ۳۴۴۷۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶ 17 December 2016
در هفته ششم رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال کشور تیم قطران کاوه گرگان در برابر تیم پرواز اصفهان و در کوارتر هفتم با نتیجه 69بر 66 به پیروزی رسید.

 این بازی از رقابت های هفته ششم دسته یک و از گروه شمال در خانه بسکتبال گرگان برگزار شد. 

کوارتر اول بازی با نتیجه 7 بر 11 به سود تیم پرواز اصفهان به پایان رسید و در کوارتر دوم اختلاف 5 امتیازی تیم مهمان برابر قطران کاوه حفظ شد و نتیجه 17 بر 12 در پایان کوارتر دوم بر تابلوی اعلانات سالن نقش بست.

در کوارتر سوم اختلاف امتیاز دو تیم بیشتر شد و گرگانی ها این کوارتر را با نتایج 29 بر 20 واگذار کردند اوج تلاش جوانان قطران کاوه در کوارتر چهارم بود که امتیازات عقب افتاده را جبران کردند و در پایان وقت قانونی نتیجه 45 ماحصل تلاش دو تیم بود که بازی به کوارتر های اضافه رسید.

در کوارتر پنج دو تیم در نتیجه 51 به تساوی بسنده کردند و کوارتر ششم نیز توان دو تیم به هم نرسید و نتیجه 58 بر 58 بود.

این دیدار که در کوارترهای چهارم و پنجم و ششم درامتیاز های 45 و51 و 58 به تساوی رسید اما در کوارتر هفتم جوانان گرگانی توانستند تیم پرواز اصفهان را با نتیجه 69 بر66 با شکست بدرقه کنند.

صالح مخدومی سرمربی تیم قطران کاوه ترکیب ابتدایی را با استفاده از صابر مخدومی، رهام کبیر، کامیار صادق زاده، حسین گلبینی و محمد کمالوند ارنج کرده بود.

با نتایج بدست آمده امروز تیم قطران کاوه گرگان 9 امتیازی شد و با تیم دوم و سوم جدول یعنی پارسای تهران و ایستک کردستان هم امتیاز شد که به سبب تفاضل گل در همان رده چهارم جدول باقی ماند.

رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های کشور در دو گروه هشت و 10 تیمی شمال و جنوب برگزار می شود که در گروه شمال که تیم 'قطران کاوه گرگان' حضور دارد، تیم های مهرام تهران، هیات بسکتبال البرز قزوین، آرارات تهران، پارسا مشهد، هیات بسکتبال کردستان، پرواز اصفهان و هیات بسکتبال خراسان رضوی حضور دارند.

همچنین در گروه جنوب نیز تیم های نفت امیدیه، آدمیس میناب، مهروبان نوین، صنعت مس کرمان، شهرداری اراک، پتروشیمی بندرامام، پالایش نفت آبادان، ساحل نشینان بوشهر، پدافند رعد دزفول و هیات بسکتبال اراک شرکت دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار