مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: فرزندان شهدا باید با کسب علم ، دانش و تقوا راه پدران آسمانی خود را با قوت ادامه دهند.
کد خبر: ۳۴۴۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲ 18 December 2016
به گزارش تابناک یزد،احمد ابراهیمی در مراسم جشن میلاد نبی اکرم(ص) در میبد افزود: دشمن پس از ناکامی در جنگ نظامی اینک جنگ نرم را برنامه ریزی کرده و فرزندان شهدا و ایثارگران باید افسران این نبرد باشند و راه پدران خود را ادامه دهند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از دانش آموزان خواست در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشند و با تلاش در جبهه علمی کشور ترویج دهنده این فرهنگ غنی باشند.
ابراهیمی با تبریک سی امین سال اجرای طرح شاهد به فرمان امام خمینی(ره) از تعامل سازنده آموزش و پرورش و ستاد شاهد و ایثارگر با برنامه های بنیاد قدردانی کرد و موفقیت دانش آموزان میبدی در برنامه های مختلف علمی و فرهنگی به ویژه مسائل قرآنی حاصل این تعامل دانست.
وی با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) گفت: حسن خلق مهم ترین شاخصه پیامبر اکرم(ص) بود و همه ما وظیفه داریم با تاسی به ایشان این خصیصه اخلاقی را در خود تقویت کنیم.
این مسئول اظهار داشت: اتحاد امت اسلام باعث رعب و وحشت استکبار جهانی می شود و انان پیوسته در صدد هستند تا در صفوف مسلمانان رخنه کنند.
ابراهیمی تاکید کرد: مسلمان مؤمن و معتقد هیچ گاه نباید اجازه دهد دشمن دین برنامه موزیانه خود در اجازه نفاق و دشمنی در صفوف مسلمانان را عملی کند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ، اقتدار میهن اسلامی را مرهون ایثارگری شهدا و ایثارگران دانست و افزود: اجرای برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و تجلیل از دانش آموزان برتر از دیگر برنامه های این مراسم بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار