عضو شورای اسلامی شهر مرودشت خواستار تبدیل آرامستان قدیمی این شهر به بوستان مذهبی شد.
کد خبر: ۳۴۶۴۴۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 20 December 2016

خبرگزاری فارس: تبدیل آرامستان قدیمی مرودشت به بوستان مذهبی

تابناک فارس به نقل از فارس:علی‌اکبر همت خواستار تبدیل آرامستان قدیمی این شهر به فضای سبز با المان‌ها و نمادهای مذهبی، اسلامی شد و اظهار کرد: این آرامستان، بسیار قدیمی و محلی برای تجمع افراد مزاحم و هنجارشکن و تبدیل به معضلی برای مردم به‌‌ویژه ساکنان خیابان شهدا و دولت‌آباد شده است.

عضو شورای اسلامی شهر مرودشت خواستار همکاری مردم و کسانی که رفتگانشان در این قبرستان آرمیده‌اند؛ شد و بیان کرد: در این طرح هیچ قبری تخریب نمی‌شود و فقط یکسان‌سازی صورت می‌گیرد.

وی افزود: در صورت اجرای این طرح علاوه‌بر جبران کمبود فضای سبز در این نقطه از شهر، امکانات و تجهیزات رفاهی استقرار می‌یابد و با احداث ساختمان و مکانی مناسب در حاشیه بوستان به‌عنوان فرهنگ‌سرای محله‌ای استفاده می‌شود.

همت خاطرنشان کرد: با توجه مشکلات مردم در اداره‌ها و برگزاری جلسات متعدد به‌عناوین‌مختلف و دعوت از مدیران ارشد این شهرستان، مردم برای بیان مشکل و خواسته خود ساعت‌ها پشت درب‌های اتاق مسؤولان می‌مانند که باعث نارضایتی آنان و عقب افتادن کارها می‌شود که از مسؤولان این شهرستان انتظار می‌رود نسبت به برگزاری ساعات جلسات تجدیدنظر کنند و در غیر ساعت‌های اداری برگزار تا ساعت خدمت به مردم بیشتر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار