سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از ظهر فردا (چهارشنبه) اول دی‌ماه تا ساعت ۶ صبح شنبه چهارم دی‌ماه خبر داد.
کد خبر: ۳۴۶۴۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۹ 20 December 2016
به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سرهنگ محمدرضا خسرویان اظهار داشت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر فردا چهارشنبه اول دی ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه چهارم دی ماه از محور" کندوان (چالوس- کرج) هراز، فیروزکوه" و بالعکس ممنوع است.
 
وی افزود: تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.
 
سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، خاطر نشان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه سوم دی ماه از " کرج " به سمت " مرزن آباد " ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
 
خسرویان، گفت: تردد تریلرها از محور هراز ممنوع است و تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 22 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه از محور هراز ممنوع است.
 
سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، افزود: تردد تریلرها به استثنای تریلی‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 22 روزهای چهارشنبه و جمعه از "تهران به قائم شهر" و بالعکس ممنوع است.
 
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با خط امین 2182934 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های استان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار