کد خبر: ۳۴۶۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 21 December 2016
سرمربی تیم تراکتورسازی اعلام کرد هیچ کس احمد نوراللهی و امید عالیشاه را تهدید نکرده که اگر نیم فصل سرباز نشوند، آخر فصل دیگر نمی توانند به تراکتور بیایند.
به گزارش تابناک ورزشی، تیم تراکتورسازی روز گذشته در گچساران تیم نفت و گاز این شهر را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی جام حذفی رسید. پیروزی در گچساران با شرایط ویژه و سختی رقم خورد. البته روز گذشته اتفاقات حاشیه ای دیگری نیز علیه باشگاه تراکتورسازی مطرح شد؛ ادعایی که پرسپولیسی‌ها مبنی بر تهدید عالیشاه و نوراللهی داشتند و حالا سرمربی تراکتورسازی این مساله را تکذیب می کند.
قلعه نویی در این باره گفته: «من در جریان ریز مسائل حضور عالیشاه و نوراللهی در تراکتورسازی نیستم و بهتر است مدیران باشگاه در این خصوص صحبت کنند اما پرسپولیسی ها که می گویند تراکتور این دو بازیکن را تهدید کرده که اگر نیایند آخر فصل نمی توانیم سرباز بگیریم، به این پاسخ بدهند که مگر در بدترین شرایط با سروش رفیعی صحبت نکردند؟ ما چیزی گفتیم؟ فصل نقل و انتقالات است و این حرف ها پیش می آید.»
وی ادامه داده: «من قاطعانه می گویم که هیچ تهدیدی در کار نبوده است. تیم ما قابلیت جذب بازیکن سرباز دارد و مسئولان باشگاه هم در این راه اقدام کردند. خیلی از تیم ها با بازیکنان ما صحبت کردند؛ با سروش حرف زدند، با علیرضا رمضانی صحبت کردند و ... . این حرف ها زیاد خوب نیست و بهتر است درباره اش چیزی نگوییم.»


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار