رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین از دریافت تسهیلات ۴۷۲ واحد تولیدی ازطریق سامانه بهین یاب در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۴۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳ 22 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، علی پرزحمت روز پنجشنبه در بیست وچهارمین نشست کارگروه تسهیلات رونق تولید که درمحل باغستان برگزار شد با ارائه گزارشی از روند پرداخت تسهیلات رونق تولید استان اظهار کرد: از آخرین نشست این کارگروه تاکنون حرکت خوبی از سوی بانکها در پرداخت تسهیلات رونق تولید صورت گرفته است و به ۴۱ واحدتولیدی تسهیلات پرداخت شده است.

دبیرکارگروه تسهیلات رونق تولید استان افزود: تعدادواحدهای دریافت کننده تسهیلات ظرف یک هفته اخیراز ۴۳۱ واحدبه ۴۷۲واحد افزایش یافته و جمعا مبلغ ۳۲۱ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اعلام کرد: ۲۶واحد تولیدی ازطرحهای نیمه تمام بالای۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی و۱۹۲ واحد دارای پروانه بهره برداری بالغ بر۲۴۰ میلیاردو ۸۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کردند.

پرزحمت با اشاره به تسهیلات پرداختی مستقیم بانکها گفت: ۲۷۴ واحد تولیدی نیز مبلغ ۱۸۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از طریق مراجعه مستقیم به بانکهای عامل استان موفق به اخذ تسهیلات شدند.

وی خاطرنشان کرد: مصوبات ابلاغی معاون اول رئیس جمهور نیز عنوان بخش دیگری از تسهیلات پرداختی است که به ۷۹ واحد با مبلغ ۳۶۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است.

پرزحمت در پایان از واحدهایی که برای دریافت تسهیلات  به بانکهای عامل معرفی شده اند درخواست کرد تاهرچه سریعتر برای تعیین تکلیف تسهیلات خود به دبیر خانه کارگروه در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار