با برتری 3 بر صفر مقابل سیاه جامگان مشهد در ورزشگاه آزادی؛
تیم پرهوادار پرسپولیس با هدایت برانکو ایوانکوویچ کروات پس از سالها افول، موفق شد با شکست قاطع میهمان مشهدی خود در آخرین بازی دور رفت مسابقات لیگ برتر شانزدهم، با 32 امتیاز قهرمان نیم فصل لقب بگیرد و بالاتر از همه رقبای خود از جمله تراکتورسازی تبریز، ذوب آهن اصفهان و نفت تهران بایستد.سایر بازی های این هفته که یکشنبه و دوشنبه برگزار می شود تاثیری در رتبه پرسپولیس نخواهد داشت.
کد خبر: ۳۴۷۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴ 23 December 2016
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری قاطع در واپسین دیدار نیم فصل لیگ برتر شانزدهم، فاتح دور رفت این مسابقات شد. در یک دیدار پرگل موفق به شکست تیم سیاه‌جامگان شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر تیم‌های پرسپولیس و سیاه‌جامگان از ساعت 15:15 امروز (جمعه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه پرگل 3 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. 

پرسپولیس قهرمان نیم فصل لیگ برترفوتبال ایران شد

پرسپولیس با این برد 32 امتیازی شد و توانست قهرمانی نیم فصل را مال خود کند. ضمن اینکه با توجه به سرباز شدن احمد نوراللهی این دیدار آخرین بازی این بازیکن برای پرسپولیس در فصل جاری بود.

کمال کامیانی‌نیا (8)، رامین رضاییان (11)، مهدی طارمی (50) گل‌های پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند.

پرسپولیس :
 علیرضا بیرانوند، سید‌جلال حسینی، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، رامین رضاییان، احمد نوراللهی،کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، وحید امیری، فرشاد احمدزاده و مهدی طارمی به مصاف سیاه‌جامگان مشهد  به میدان آمد.

 سیاه‌جامگان :
محمد ناصری، رضا شربتی، محمدرضا خانزاده، محسن آقایی، سید میثم حسینی، حسین بادامکی، مصطفی احمدی، ایوب کلانتری، موسی ترائوره، حمید علی عسگری و روح الله سیف اللهی به میدان آمده‌اند.


00:00 01:56
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :