مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان:
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: لازم است آموزش عمومی باقدرت ادامه پیدا کند چرا که ما معتقد به مدیریت ریسک و پیشگیری هستیم و باید تلاش کنیم تاب آوری جامعه را افزایش دهیم.
کد خبر: ۳۴۸۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ 25 December 2016
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: لازم است آموزش عمومی باقدرت ادامه پیدا کند چرا که ما معتقد به مدیریت ریسک و پیشگیری هستیم و باید تلاش کنیم تاب آوری جامعه را افزایش دهیم.

دکتر حسین احمدی در آیین نکوداشت خدمات داوطلبانه جمعیت هلال‌احمر گلستان که در گرگان برگزار شد، گفت: جریان داوطلبی یک جریان سیال و جاریست که به دور از جریانات سیاسی در حال اجراشدن است و ما باید عناصر فعال را در اطراف خود شناسایی کرده و آن‌ها را به جمعیت هلال‌احمر دعوت کنیم.

وی افزود: درب جمعیت هلال‌احمر همیشه به روی دو گروه افراد خیر نیکوکار توانمند و افراد نیازمند همیشه باز است.

دکتر احمدی با بیان اینکه اصل فعالیت‌های هلال‌احمر داوطلب محور است، اظهار کرد: به غیر از خود مجموعه سازمان داوطلبان، سازمان امداد و نجات در استان‌ها هم بهره‌مند از جوانان توانمند آموزش‌دیده‌ای است که تحت عنوان نجات گر و امدادگر خدمت می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان تصریح کرد: داوطلب محوری جزو فعالیت‌های مشترک فدراسیون جهانی هلال‌احمر و صلیب سرخ جهانی است و آن چیزی که ما به عنوان سرمایه اجتماعی به آن می‌بالیم اعتماد آحاد عموم مردم جامعه است که در سایه وجود عناصر فعال، معتمد با ایمان به دست آمده است.

دکتراحمدی گفت: افراد خیری که زمین اهدا می‌کنند، در قالب کاروان سلامت خدمت می‌کنند و افرادی که کمک‌های مادی می‌کنند همه به عنوان سرمایه‌های اجتماعی ما محسوب می‌شوند.

وی اظهار کرد: اهداف جمعیت هلال‌احمر مشخص و اساس‌نامه‌ای مصوب دارد که مصوب مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان است.

دکتر احمدی به تشریح اهداف جمعیت هلال‌احمر پرداخت و گفت: تسکین آلام بشری، تکریم انسان‌ها، تلاش برای صلح و دوستی، حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها از جمله اهداف مهم جمعیت هلال‌احمر است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با بیان اینکه فعالیت خیران باقیات صالحات است، افزود: هر کاری که خیرین در این دنیا انجام می‌دهند تا پایان عمر و حتی بعد از مرگ نیز ثواب به همراه خواهد داشت.

دکتر احمدی گفت: شاید ما از نظر امکانات به پای کشورهای اروپایی و غربی نرسیم اما از نظر عملکرد همیشه جزو ده کشور برتر دنیا بوده‌ایم.

وی اظهار کرد: لازم است آموزش عمومی باقدرت ادامه پیدا کند چرا که ما معتقد به مدیریت ریسک و پیشگیری هستیم و باید تلاش کنیم تاب آوری جامعه را افزایش دهیم.

دکتر احمدی گفت: کسب رتبه حداکثر مشارکت در رابطه با چهارمین دوره انتخابات مجامع به استان گلستان رسید و این به برکت حضور نیروهای فعال و پیشگام به دست آمده است.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار