کد خبر: ۳۴۹۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ 27 December 2016
به گزارش «تابناک یزد»، پس از آنکه آرش سبحانی مجری صدای آمریکا و گرداننده گروه موسیقی کیوسک، زیر نامه درخواست از دونالد ترامپ برای تشدید تحریم های ایران را امضاء کرد، آخرین عضو اصلی این گروه موسیقی لس آنجلسی نیز جدا شد تا بدین برای امضای این نامه برای شومن صدای آمریکا علاوه بر فشار افکارعمومی، با هزینه های جانبی نیز همراه شده باشد.
 
گروهی سی نفره از عناصر ایرانیِ نزدیک به دولت متخاصم با ایران، در روزهای اخیر با نگارش نامه ای به دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا که کاخ سفید را در هفته های پیش رو از باراک اوباما تحویل خواهد گرفت، خواستار تشدید تحریم های ضدایرانی با طرح استدلال های عجیب و مقایسه ایران و داعش شدند اما این درخواست شان را در ترجمه فارسی نامه سانسور کردند تا مخاطب ایرانی پی به کنه وجوشان نبرد که البته روaی بچه گانه بود.
 
آرش سبحانی مجری صدای آمریکا و گرداننده گروه موسیقی لس آنجلسی کیوسک یکی از سی نفری بود که این نامه را خطاب به دونالد ترامپ نوشته بود و عملاً درخواست کرده بود با تحریم های تازه، زمینه لغو برجام فراهم شود.
سبحانی قبلاً چنین ادبیاتی به کار نبرده بود اما برخی دیگر از امضاکنندگان این نامه، سابقه درخواست های مشابهی را برای تحت فشار گذاشتن و حتی جنگ علیه ایران را داشتند که اکنون در قالب این نامه، هم پیاله شدند.
 
جدایی آخرین عضو گروه «کیوسک» پس از یک امضای وطن فروشانه 
آرش سبحانی و اردلان پایوار
 
پس از این اقدام ضدایرانیِ آرش سبحانی، اردلان پایوار آخرین عضو اصلی گروه کیوسک که نوازندگی آکاردئون و کیبورد الکتریک را انجام میداد نیز از همکاری با باند سبحانی انصراف داد تا بدین ترتیب با توجه به آنکه پیش از برخی دیگر از اعضای اصلی از جمله ویولونیست این گروه کناره گیری کرده بودند، کیوسک عملاً منهدم شده باشد.
 
شادی یوسفیان همسر اردلان پایوار در این زمینه نوشته است: «ما همیشه برای عقاید دوستان احترام قائلیم ولی بعضی مواقع تفاوت ها به حدی می رسد که راه ها را از هم جدا میکنند. اردلان با گروه کیوسک خداحافظی کرد و دیگه با این گروه همگاری نمی کنه.»
 
به گزارش «تابناک»؛ ننگ نامه ای که این اشخاص به ترامپ نوشته اند و درخواست صریح شان برای تحریم ایران که عملاً به منزله ضربه مستقیم به تک تک مردم کشورمان است، آنچنان غیرقابل هضم بوده که حتی عمده جریان های اپوزیسیون نیز حاضر به همراه با آن نشده اند و به نظر می رسد ترکش های چنین وطن فروشی برای نگارنده این نامه در آینده بیش از اینها باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار