درقم؛
مراسم تشییع و تدفین پیکر آیت‌الله ‌سید کاظم حسینی ‌میانجی با حضور علما و اساتید حوزه، طلاب و شاگردان آن مرحوم و اقشار مختلف مردم قم و خرم آباد عصر دوشنبه از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد
کد خبر: ۳۵۰۱۲۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۱ 27 December 2016
به گزارش تابناک لرستان مراسم تشییع و تدفین پیکر آیت‌الله ‌سید کاظم حسینی ‌میانجی با حضور علما و اساتید حوزه، طلاب و شاگردان آن مرحوم و اقشار مختلف مردم قم و خرم آباد عصر دوشنبه از مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد. آیت الله العظمی شبیری زنجانی بر پیکر امام جمعه سابق خرم آباد نماز میت را اقامه کرد و پس از طواف بر مضجع نورانی حضرت فاطمه معصومه(س)،‌ این عالم ربانی در رواق شهید آیت الله مطهری حرم مطهر به خاک سپرده شد.
 
 
 
پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت عالم جلیل‌القدر حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج سیدکاظم حسینی میانجی را تسلیت گفتند.
 
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
 
بسم‌الله الرّحمن الرّحیم
درگذشت عالم جلیل‌القدر مرحوم حجةالاسلام والمسلمین آقای حاج سیّدکاظم حسینی میانجی را که سال‌ها در سمت نمایندگی امام (رض) و این‌جانب در استان لرستان به انجام‌وظیفه الهی خویش مشغول بود، به خانواده و فرزندان و بازماندگان محترم و همچنین به مردم استان و ارادتمندان ایشان تسلیت می‌گویم و برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت و رضوان الهی را مسألت می‌نمایم.
سیّدعلی خامنه‌ای
6/ دی ماه/ 1395
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار