استاندار یزد گفت:با توجه به سرعت بالای استان در صدور مجوزها و شرایط مناسب انرژی خورشیدی ، تاکنون 54مجوز انرژی خورشیدی در این استان داده شده است.
کد خبر: ۳۵۰۲۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵ 28 December 2016
به گزارش تابناک یزد،سیدمحمد میرمحمدی در نشست مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان از برنامه ریزی برای بازاریابی بین المللی صادرات محصول های یزد به برخی کشورها قدردانی کرد.
وی ادامه داد: بدون شک باور توانایی استان در برقراری ارتباط با کشورهای دیگر یکی از اقدام های اساسی در تجارت و صادرات تولیدات این دیار است.
وی تعیین چند کشور هدف همچون غنا ، گرجستان و روسیه را برای برقراری ارتباط تجاری مطلوب عنوان کرد و افزود : این کار می تواند مقدمه ای برای ارتباط بین المللی استان و تولید بر اساس نیاز و سفارش هر کشور باشد.
استاندار یزد تولید سفارشی را اقدامی شایسته دانست و تاکید کرد: این موضوع که نتیجه همفکری مدیران استان در نشست سرمایه گذاری است زمینه ساز جهانی شدن تولیدات استان را بدنبال داشته است .
در این جلسه گزارش هایی پیرامون اعتبارسنجی شرکت های خارجی متقاضی سرمایه گذاری در استان در خصوص پذیرش ، جذب و رفع موانع سرمایه گذاری ارائه شد.
مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گزارشی درباره پهنه بندی مناطق استان برای استقرار صنایع نیز در این نشست ارایه داد .
استاندار یزد در این خصوص گفت: پهنه بندی از اقدامات بسیار شایسته برای کابری های آینده و هدایت مناسب سرمایه گذاران است.
در ادامه این جلسه محمدرضا قمی زاده رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی یزد درباره اقدام های صورت گرفته در بخش بازاریابی بین المللی محصولات تولیدی این استان گزارش داد.
قمی افزود: از ابتدای امسال زمینه های ایجاد یک شرکت هلدینگ برای فعالیت منسجم شرکت های یزدی فراهم شده که با سرمایه گذاری 15شرکت در حال شکل گیری و تاسیس است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر مذاکراتی با تجار کشورهای غنا ، گرجستان و روسیه و نیز عمان انجام شده تا بتوانیم در این کشورها نمایشگاه و انبار برای عرضه محصولاتی همچون فرش ماشینی، پارچه ، کاشی و سرامیک و لوازم خانگی داسته باشیم.
رئیس اتاق بازرگانی استان یزد خاطرنشان کرد: تا پایان امسال نیز شرکت های تولیدی استان در سه نمایشگاه در کشورهای کنیا، اسپانیا و پاکستان حضور می یابند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار