استاندار ایلام ؛
مردم این استان بیش از 2000 هزار میلیارد ریال در موسسه مالی و اعتباری آرمان سپرده گذاری کرده اند که با توجه به مشکلات پیش آمده بسیار نگران بوده و باید هر چه سریع تر تکلیف آنها مشخص شود.
کد خبر: ۳۵۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 28 December 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛محمد رضا مروارید  استاندار ایلام گفت: مشکلات ایجاد شده برای این موسسه گریبانگیر تعدادی زیادی از مردم این استان نیز شده و بر اساس ارزیابی های صورت گرفته این موسسه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از سرمایه های مردم این استان را جمع آوری کرده و بلوکه شده است.
 
 
وی ادامه داد:قرار است این موسسه در بانک توسعه ادغام شود و در تماس با مسئولان بانک مرکزی عنوان شد که در مراحل آخر کار است اما باید تسریع شود.

مروارید با اشاره به اینکه این استان فاقد ناظر پولی است از مسئولان بانک مرکزی خواست در زمینه تعیین ناظر پولی در استان اقدام لازم را انجام دهند.

 محمدرضا مروارید در دیدار با معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: این شرکت ها در تهران ثبت شده اند و حساب های بانکی آنها نیز در تهران متمرکز است اما با توجه به یکپارچگی سیستم بانکی کشور امکان انتقال به حساب های بانکی استان ایلام وجود دارد.


استاندار ایلام تاکید کرد: در صورتیکه گردش مالی این شرکت های بزرگ به حساب بانک های استان واریز شود بسیاری از شاخص های این استان در حوزه های مختلف بهبود می یابد و می توانیم از مزایای آن بهره مند شویم.


وی تاکید کرد: در دیدار با مدیران عامل تعدادی از بانک های کشور در خصوص تامین منابع بانک های استان قول های مساعدی داده شده است که در صورت به نتیجه رسیدن فعالیت های بسیار خوبی در استان انجام خواهد شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار