از محافل چه خبر؟
بخش خبری "در محافل چه خبر" تابناک اردبیل علاوه بر انعکاس برخی اخبار کوتاه، به بازتاب افکار ، خواسته ها وصحبت های محفلی اقشاری مختلف مردم و به ویژه نخبگان می پردازد. بخش خبری "در محافل چه خبر" تابناک اردبیل در واقع بازتاب دهنده سئوالات ، گلایه ها و نظرات افکار عمومی است.
کد خبر: ۳۵۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹ 14 May 2015

قضیه دستگاه 13 میلیارد تومانی چیست؟

در محافل پرسیده می شود که قضیه فشار برخی ها برای واگذاری دستگاه 13 میلیارد تومانی رادیوتراپی چیست؟ چرا برخی ها پیگیرند و و هی فشار می آورند که این دستگاه فوق العاده گران قیمت که برای درمان بیماران سرطانی و نیازمند خریداری شده است ، حتما به بخش خصوصی و آقای ... واگذار شود؟ قضیه بالاخره به کجا خواهد انجامید و پای چه کسانی در میان است؟!


خاک غنی مهم تر است یا فرهنگ سیاسی؟

در محافل روشنفکری استان این سئوال مطرح است که با درآمد خاک غنی اردبیل می توان چهار استان را اداره کرد اما آیا فرهنگ سیاسی و انتخاباتی اردبیل توانایی ساختن چهار استان موفق را دارد؟


ادامه شایعات در مورد استعفای فرماندار

هر اندازه هم اطرافیان فرماندار اردبیل تکذیب می کنند، باز هم در محافل شایع است که این چهره فعال سیاسی قصد انصراف از سمت خود برای حضور در انتخابات را دارد. برخی ها حتی او را یکی از گزینه های شهرداری اردبیل عنوان می کنند.


تکذیب کاندیداتوری

از منابع موثق خبر می رسد احد سروی رئیس هیات مدیره یکی از فروشگاه های زنجیره ای معروف در اردبیل، قویا هر گونه گمانه زنی در مورد کاندیداتوری خود در انتخابات را تکذیب کرده و گفته آقا اصلا نمی دانم این حرفها را کی از خودش درآورده است!


بیان مصادیق استخدام

در محافل گفته می شود کسانی که موضوع استخدام اطرافیان برخی کاندیداها را مطرح می کنند یا این تهمت ها را نزنند و یا برای اثبات این ادعا مصادیق را نام ببرند.


آقای نماینده، توضیح بیشتر لطفا!

در محافل گفته می شود نماینده ای که ادعا می کند از یکی از سهمیه های استخدامی خود در تامین اجتماعی را به فرزند شهید اختصاص داده است، چرا از بین این همه فرزندان تحصلکرده خانواده ، کسی را معرفی کرده است که با او نسبت دارد؟ و بقیه سهمیه های استخدامی او به چه کسانی رسیده است؟


تنزل نگاه انتخاباتی نخبگان

در محافل گفته می شود به دلیل برخی اتفاقات روی داده در انتخابات گذشته ، سلیقه و نگاه نخبگان و روشنفکران استان به مقوله انتخابات و سطح نماینده تنزل پیدا کرده است.


رای دادن کافی نیست!

در محافل گفته می شود اگر روشنفکران استان در بحث انتخابات مانند یک فرد کم سواد تنها به رای دادن اکتفاء کنند و آگاه سازی را کنار بگذارند، تاثیر رای و نظر آنها برابر با همان فرد کم سواد است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۴
مواردی که اشاره کردید بیشتر تحلیل ها و نظرات سطحی هستند تا اخبار خاص و ویژه !!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار