کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش گفت: با باررسي و نظارت واحد بهداشت محيط مركزتوسعه سلامت 3830 کیلو گرم مواد غذایی آرایشی، بهداشتی فاسد و تاریخ گذشته در کیش معدوم شدند .
کد خبر: ۳۵۳۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰ 02 January 2017
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضایی اعلام کرد: این اجناس توسط کارشناسان و بازرسان واحد بهداشت محیط کیش در آذرماه سال جاری در بازديد از اماکن تهیه وتوزیع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی توقيف شده که علت معدوم شدن این اقلام نیز غیر قابل مصرف بودن از نظر بهداشتی و تاریخ مصرف آنها بود .
 
وي اظهار کرد: در راستای کنترل وپایش سلامت مواد غذایی - آرایشی بهداشتی واماکن عمومی از 520 مورد  بازدید و توصیه های لازم به متصدیان داده شد که براساس ماده 13 قانون مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی از این تعداد 10 واحد متخلف به دادگاه معرفی و یک واحد صنفی به دلیل توجه نکردن به توصیه های بازرسان پلمپ شد.
 
از دیگر فعالیت‌های این واحد در آذرماه نیز 49 مورد نمونه برداری از موا غذایی و خوراکی، 19نمونه برداری میکروبی و 5 نمونه برداری شیمیایی از آب اشامیدنی، 18 نمونه برداری از نان جهت تعیین جوش شیرین بوده است .
 
علیرضایی از دیگر فعالیت‌های این ماه را، 9مورد بازدید از مدارس و مهد های کودک، صدور 70صلاحیت بهداشتی و رسیدگی به 11مورد شکایات بهداشتی برشمرد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار