افشاگری امام جمعه کرج همچنان ادامه دارد
نماینده ولی فقیه در استان البرز تاکید کرد: سراسر جهان را ظلم و فساد اخلاق و تبهکاری گرفته و امروز عده ای به نام دین ودست به کشتار مسلمانان زده اند.
کد خبر: ۳۵۳۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۴ 15 May 2015
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با تبریک فرارسیدن عید مبعث به تمام مسلمانان جهان، افزود: استکبار با به راه انداختن این جنگ در صدد است تا افکار عمومی را از فلسطین و رژیم اشغالگر صهیونیست برگرداند.

وی اظهار داشت: آن ها در تلاش هستند تا مسیر مقاومت اسلامی را منحرف کنند که این کار به دست خود مسلمانان انجام می دهند.

حسینی همدانی با طرح سوال از مجامع بین المللی گفت: چرا در مقابل این ظلم سکوت کرده اند، چرا جنایات و کودک کشی واز بین رفتن زیرساخت های کشور یمن را می بینند و چیزی نمی گویند؟

نماینده ولی فقیه در استان البرز تاکید کرد: جامعه جهانی و استکبار جهانی بداند مردم یمن تنها نیستند و به حول قوه الهی در آینده ای نزدیک چنان سیلی محکمی بر صورت دشمنان اسلام خواهند خواهند نواخت که کردار خود پشیمان شوند.

وی با اشاره به یکپارچگی و اتحاد مردم مسلمان یمن در برابر دشمنان افزود: در بیانیه اخیر علمای یمن نیز بر وحدت تمام گروه ها و قبایل دراین کشور در برابر ظالمان تاکید شده است.

امام جمعه کرج بیان کرد: صهیونیست ها و استکبار بدانند که خون مظلوم دامن ظالم را می گیرد و بدانند که با مرگ هرمظلوم یک قدم به نابودی خود نزدیکتر می شوند.

وی گفت: سراسر جهان را ظلم و فساد اخلاق و تبهکاری گرفته و امروز عده ای به نام دین و با نام خادم حرمین شریفین دست به کشتار مسلمانان زده اند و جنگ عرب با عرب به راه انداخته اند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی همدانی افزود: اکنون در زمانی هستیم که مستکبرین عالم

دست در دست هم داده اند تا اسلام عزیز را از بین ببرند و فطرت های پاک را منحرف و در مسیر دیگری قرار دهند.

وی برخی اقدامات اسلام ستیزان را نظیر هتاکی به مقدسات دینی و اسلامی و راه اندازی اسلام هراسی در سراسر جهان عنوان کرد و گفت: دشمنان اسلام درست در همین زمان گروه های تکفیری و سلفی را برای کشتن انسان های پاک تربیت می کنند.

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه علمای جهان اسلام و مسلمانان بایستی مراقب باشند تا چهره منحرف از اسلام به جهان عرضه نشود، افزود: با تمامی اقدامات این مستکبران، در همین زمان موج انسان های پاکی که به اسلام روی می آورند مشاهده می شود که آن ها از همین موضوع می ترسند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای، افزود: همه چیز ما مساله هسته ای نیست، قدرت ایمان، فکر و اندیشه خودمان و روحیه جهادی مردم و حمایت مردم و هدایت های رهبری همه ی این ها ایران را چنان مستحکم کرده که حاضرند با آن ها مذاکره کنند و ایران از اصول خود یک قدم عقب نخواهد نشست.

وی در ادامه به 25 اردیبهشت روز جهانی خانواده اشاره کرد و گفت: دشمن به خانواده ایرانی حساس است و تلاش دارد تا آن را از بین ببرد زیرا زمانی که خانواده متلاشی شد دشمن به راحتی اهداف خود را پیش می برد.

حسینی همدانی به بیانیه سازمان عفو بین الملل در خصوص ایران اشاره کرد و افزود: در این بیانیه از جوانان به خصوص تشکل ها خواسته شده است درمسایل مورد نظر آن ها فعال باشند که مسایلی همچون عدم مجازات همجنس بازان ، قانونی کردن سقط جنین، بالا بردن سن ازدواج دخترانو عدم سخت گیری برای طلاق از جمله آن هاست.

وی بیان کرد: آن ها افزایش جمعیت در ایران را نقض حقوق بشر می دانند و از مسایل خشونت علیه زنان عنوان کرده اند این در حالی است که در آمریکا بر افزایش جمعیت برای بقای آن کشور تبلیغات می کنند.

وی همچنین به سالروز مبعث رسول اکرم (ص) اشاره کرد و افزود: با برگزیده شدن حضرت محمد مصطفی (ص) به عنوان آخرین پیامبر الهی ، دین خدا تکمیل و مسیر برای کمال و سعادت ابدی بشریت گشوده شد.

امام جمعه کرج اظهار کرد: خداوند توسط پیامبر اسلام(ص) معارفی را در اختیار بشر گذاشت که تا قیامت انسان از آن بهره مند شود.

وی خاطرنشان کرد: رسول خدا (ص) با ویژگی های انحصاری خود و تائیدات الهی

دست به تربیت انسان ها زد و مردم را به اوج کمال انسانی شان رساند تا بنده خدا باشند.

امام جمعه کرج در پایان سخنان خود به فعالیت مدیران استانی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: بعضی از مدیران با رانت مدیریتی مشغول ساخت و ساز بدون مجوز هستند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز تاکید کرد: در این هفته فقط با همین تذکر بسنده کرده ولی اگر اصلاح نشوند باز هم به صورت روشن تری تذکر داده می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار