رحیمی خاطر نشان کرد: در حالیکه تمام مقدمات این نمایشگاه مبل فراهم شده بود ما بشدت با برگزاری نمایشگاه مبل در شهرستان گچساران مخالفت کردیم و به مدت ۵ روز از برپایی نمایشگاه جلوگیری شد.
کد خبر: ۳۵۳۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶ 02 January 2017

امروز اعضای صنف درود گران، رسته فروشگاه داران مبل در فرمانداری گچساران حضور پیدا کرده و خواستار عدم برگزاری نمایشگاه مبل در شهرستان گچساران شدند.

فروشگاه داران مبل در گفتگو با کبنانیوز اظهار داشتند: با توجه به هزینه های بسیار سنگین اجاره بهاء، کرایه حمل بار، عوارض و مالیات و همچنین وضعیت نابسامان بازار از فرماندار شهرستان گچساران تقاضا داریم که از برپایی نمایشگاه مبل آن هم چندین بار در سال در شهرستان جلوگیری کرده تا مشکلات ما دو چندان و از این بیشتر متضرر نشویم.

فروشگاه داران مبل در ادامه گفتند: امیدواریم با حمایت فرماندار و با ممعانت وی از برگزاری نمایشگاه مبل در گچساران باعث چرخش مالی و رونق فروشگاه های مبل شهرستان گچساران کما فی سابق شود.

در ادامه فرماندار گچساران در گفتگو با کبنانیوز در مورد اعتراض فروشگاه داران مبل شهرستان گفت: مجوز برگزاری نمایشگاه مبل در شهرستان ها توسط کارگروهی که ریاست آن بر عهده استاندار می باشد. صادر می شود.

عبدالرحیم رحیمی افزود: این کارگروه دارای جدول زمانبدی می باشد و تاریخ برگزاری نمایشگاه در شهرستان ها را اعلام می کنند.

رحیمی عنوان کرد: در سال ۹۵ در شهرستان های یاسوج و دهدشت چندین بار نمایشگاه برگزار شده در حالیکه در گچساران برای اولین بار است که نمایشگاه مبل برپا می شود.

رحیمی خاطر نشان کرد: در حالیکه تمام مقدمات این نمایشگاه مبل فراهم شده بود ما بشدت با برگزاری نمایشگاه مبل در شهرستان گچساران مخالفت کردیم و به مدت ۵ روز از برپایی نمایشگاه جلوگیری شد.

وی بیان کرد: در این راستا از مقامات استان دستور داده شد که باید اجازه داده شود تا این نمایشگاه برپا شود در حالیکه من فقط به مدت سه روز اجازه برپایی نمایشگاه را دادم البته این دستور مقامات استانی کاملا قانونی می باشد چون شهرستان ها در برگزاری نمایشگاه حق دخالت و تصمیم گیری ندارند.

فرماندار گچساران در پایان گفت: البته این نمایشگاه ها به منظور تنظیم بازار و تعدیل قیمت ها برپا می شود اما ما تمام تلاش خود را برای حمایت از فروشگاه داران مبل شهرستان گچساران بکار می گیریم.

گزارش: حبیب قلندری

img_1257 img_1260 img_1262

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار