دبیر حزب فرهنگیان ایثارگر استان یزد با اشاره به اینکه دغدغه احزاب فارغ از دغدغه‌های مردمی بوده است گفت: احزاب سیاسی نتوانسته‌اند اعتماد مردم را جلب کنند.
کد خبر: ۳۵۴۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰ 04 January 2017

به گزارش تابناک یزد،سعید ملکوتیان  در نهمین نشست احزاب و تشکل‌های سیاسی استان با حضور استاندار اظهار داشت: احزاب بعد از انقلاب تا کنون نتوانسته‌اند اعتماد مردم را با وجود مشارکت بالایی که داشتند جلب کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم روحیه انقلابی دارند ادامه داد: متاسفانه احزاب در طول این 38 سال از گذشت انقلاب اسلامی نتوانستند کاری انجام دهند و اگر احزاب صادقانه و مخلصانه کار کرده بودند الان نتیجه بهتری داشتیم.

دبیر حزب فرهنگیان ایثارگر استان یزد عنوان کرد: برای جلب‌توجه مردم و اعتمادسازی بین آن‌ها باید اگر احزاب با موضع‌گیری سالم به میدان بیایند و مردم این را حس کنند دوباره به احزاب اعتماد خواهند کرد و به سمت احزاب‌ روی می‌آورند.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در کشور راهکار‌های تحققی دارد عنوان کرد: راهی جز صادق بودن و درست کار کردن نداریم و اگر غیر از این در برخورد با مردم عمل کنیم موفق نخواهیم بود و وضعیت احزاب مانند گذشته به قوت خود باقی می‌ماند.

ملکوتیان با اشاره به اینکه همه احزاب حرف و سخنی از امام راحل را در برنامه‌ها و سخنان خود می‌آورند تصریح کرد: بسیاری از اشخاص مفسر سخنان و حرف‌هایی می‌شوند که به صراحت بیان شده و اگر ریگی به کفش نداریم باید عملکرد درستی داشته باشیم.

وی اظهار داشت: هر اندازه که درجه خلوص در احزاب بیشتر باشد مردم نیز خود به خود به سمت احزاب می‌آیند و باید برای رفع بی‌اعتمادی‌ها در بین مردم تلاش کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار