عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان گفت: افزایش کارآمدی نظام هدف جبهه مردمی یاوران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۳۵۵۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 04 January 2017

احمدعلی خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: انقلاب اسلامی با توجه به تاثیرگذاری‌های کلیدی که در تحولات منطقه دارد به هیچ عنوان برای استکبار که خوی غارتگری و اشغال‌گری و زیاده خواهی دارد قابل تحمل نیست.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان افزود: دشمنان نظام از هر راهی که بتوانند سعی می‌کنند جلوی تاثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران را بگیرند چه تهدید نظامی و تحریم اقتصادی و حال هم سعی می‌کنند از طریق جنگ نرم، تهاجم و هجمه فرهنگی دو مقوله فرهنگ و اقتصاد کشور را مورد تهاجم قرار دهند تا بتوانند با ایجاد مشکل برای مردم، آنها را از آینده منزوی کنند و نظام را ناکارآمد جلوه دهد.

وی ادامه داد: در این شرایط جناح‌های سیاسی به جای اینکه به فکر منافع ملی، مصالح مردم و نظام و انقلاب باشند با حاشیه سازی دعواهای حزبی را دنبال می‌کنند و مشکلات مردم رها است.

خسروی گفت: در این فضای حاکم بر کشور، عده‌ای برای افزایش کارآمدی نظام دور هم جمع شده‌اند جبهه جدیدی را تشکیل داده‌اند تا با تمرکز برای حل مشکلات اقتصادی و فرهنگی کشور و با نگاه آرمان‌گرایی و واقع بینی نسبت به تحولات ملی و منطقه و دنیا اهداف خود را پیش ببرند.

این مدرس دانشگاه بیان کرد: تشکیل جبهه مردمی یاوران انقلاب یک اتفاق مبارک است، امیدواریم بتوانند با طبقه‌های مختلف مردم ارتباط گرفته و اهداف و برنامه‌های خود را خوب روشنگری کنند.

وی افزود: چهره‌هایی که در جمع هیأت موسس این جبهه است نشان می‌دهد که نظر خیر خواهانه‌ای را نسبت به افزایش کارآمدی نظام برای حل مشکلات و معضلات مردم دارند.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدان گفت: تشکیل این جبهه در این شرایط حساس بسیار ضروری و امید بخش برای مردم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار