معاون توسعه و ساماندهی سازمان امور اراضی کشور با بیان اینکه ساماندهی اراضی کشور از اولویت‌های این سازمان است، گفت: روند ساماندهی اراضی کشور در حال اجرا است.
کد خبر: ۳۵۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 06 January 2017
به گزارش تابناک هرمزگان، حسین امیر حیدری شامگاه امروز در حاشیه گردهمایی سراسری مدیران اراضی کشور اظهارداشت:با توجه به اینکه در گذشته قوانین و مقررات مختلفی از جمله اصلاحات اراضی،کشت موقت زارعین صاحب نسق در کشور اجرا شده است اکنون برای رفع تداخلات ارضی نیازمند ساماندهی اراضی کشور هستیم.
 
وی ادامه داد:سنددار کردن زمین های کشاورزی،حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و رفع تداخلات اراضی ملی از مهمترین اهداف این همایش است.
 
معاون توسعه و ساماندهی سازمان امور اراضی کشور خاطرنشان کرد: در هرمزگان تاکنون 2 هزار هکتار از اراضی حد نگاری(کاداستر) شده و تا پایان سال 10 هزار هکتار دیگر حد نگاری می شود.
 
معاون توسعه و ساماندهی سازمان امور اراضی کشور تصریح کرد:در استان هرمزگان 110 هزار هکتار از اراضی ملی که دارای  تداخل با اراضی دولتی و مستثنیات مردم بوده در کار گروه رفع تداخلات مطرح و در مرحله اصلاح اسناد می باشد.
 
امیر حیدری اظهارداشت: در کشور روند ساماندهی به سرعت در حال اجرا می‌باشد و نقشه‌های اجرایی تهیه و با همکاری همکاران در استانها و شهرستان‌ها پیگیری و اجرایی خواهد شد.
 
معاون توسعه و ساماندهی سازمان امور اراضی کشور بیان داشت: طرح شناسایی و سند دار کردن اراضی کشور در مدت دوسال انجام می شود.  
 
به گزارش فارس،گردهمایی مدیران اراضی کشور به مدت دو روز در مرکز بین‌المللی رشد منطقه آزاد قشم برگزار شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار