معاون فرماندار کهگیلویه بیان کرد
اسلام خسروی: باید نظارت دقیقی بر بازار صورت گیرد و نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و جلوگیری از تخلفات احتمالی صورت پذیرد.
کد خبر: ۳۵۶۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱ 07 January 2017
جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان کهگیلویه با حضور اعضاء و روسای ادارات مربوطه در سالن کنفرانس فرمانداری کهگیلویه برگزار شد.
معاون فرماندار کهگیلویه بر تنظیم بازار و نظارت جدی بر واحدهای صنفی به منظور کنترل بازار تأکید کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، اسلام خسروی اظهار داشت: بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد و در این راه مسئولین مجمع امور صنفی و اداره صنعت و معدن و دستگاه های ذیربط وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.
خسروی تاکید کرد: باید نظارت دقیقی بر بازار صورت گیرد و نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و جلوگیری از تخلفات احتمالی صورت پذیرد.
معاون فرماندار کهگیلویه گفت: الحمدالله تا کنون با کمبود کالای اساسی مواجه نشده ایم و اما برای برقراری تعادل و کاهش نوسانات قیمتی بویژه در دو ماه پایانی سال باید با اتخاذ سیاست های مناسب و تغییر در عوامل موثر در عرضه و تقاضای کالاها نبض بازار را در دست گرفت .
خسروی تأکید نمود که گشت های مشترک اداره صنعت معدن و تجارت ، اتاق اصناف و تعزیزات حکومتی شهرستان ادامه داشته باشد و با متخلفان برخورد قانونی صورت پذیرد .
 
باید نظارت دقیقی بر بازار صورت گیرد 
 
باید نظارت دقیقی بر بازار صورت گیرد 
 
باید نظارت دقیقی بر بازار صورت گیرد 
 
 باید نظارت دقیقی بر بازار صورت گیرد
 
باید نظارت دقیقی بر بازار صورت گیرد 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار