کد خبر: ۳۵۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 17 May 2015
مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز بر ضرورت افزایش تولید نمایش ویژه کودکان و نوجوانان تاکید کرد.

علیرضا جلالی در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: نمایش هنری متعالی است که می‌تواند غنی‌ترین مفاهیم را در جملات قابل فهم و حرکات ساده به کودکان و نوجوانان تفهیم کند.

وی خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان معمولا مسائلی را که به صورت غیر محسوس و از طریق حرکت و عمل برای آنها بازگو می‌شود را بهتر می‌آموزند.

جلالی افزود: به همین منظور کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در برنامه‌های امسال خود حمایت از گروه‌های تئاتر کودک را از اولویت‌های خود قرار داده است.

وی ادامه داد: گروه‌های تئاتر می‌توانند با در اختیار گرفتن سالن‌های نمایشی که درکانون‌های فکری وجود دارد نمایش خود را به روی صحنه ببرند و سود حاصل از فروش بلیت را برای تقویت گروه خود استفاده کنند.

این مسئول اضافه کرد: کانون برای در اختیار قرار دادن سالن‌های نمایش از گروه‌های تئاتر کودک هزینه‌ای دریافت نمی‌کند تا این گروه‌ها بتوانند با اجرای نمایش و کسب درآمد کم کم روی پای خود بایستند.

جلالی یادآور شد: بر این اساس از ابتدا شاهد اجرای نمایشی برای دانش‌آموزان مفطع دبستان و راهنمایی در سالن کانون‌های پرورش فکری استان بوده‌ایم که خوشبختانه این کار با استقبال زیادی مواجه شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز گفت: علاوه براین مربیان کانون‌های استان نیز به طور مجزا نمایش عروسکی با عنوان «جانم آرزوست» را به روی صحنه می‌برند.

وی در پایان اظهار کرد: این نمایش عروسکی که ویژه دانش‌آموزان دوره راهنمایی است و بخش‌هایی از زندگی مولانا را برای این دانش‌آموزان بازگو می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار