کد خبر: ۳۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۴ 18 May 2015
رییس هیئت دوچرخه سواری استان البرز گفت: کسب عنوان سوم قهرمانی کشور نشان داد البرز همچنان در جمع استان های پیشرو در این ورزش قرار دارد.

مجید سبزه پرور در گفتگو با مهر اظهار کرد: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کشور در رشته کورسی با شرکت ۲۶ تیم از استانهای مختلف در رده های سنی بزرگسالان و امید به میزبانی تهران ودر مواد تایم تریل انفرادی و استقامت جاده انجام گرفت و در پایان این مسابقات و در بخش تیمی، استان البرز پس از آذربایجان شرقی و تهران برسکوی سوم ایستاد.

وی با بیان اینکه امیر زرگری، مهدی علمایی، محسن یحیایی، مهدی رجبی و محمد رجبلو نفرات تشکیل دهنده ی تیم البرزدر این رقابت ها بودند، گفت: در این مسابقات از وجود بهترین های کشور برخوردار بودیم واین چهره های نامی دوچرخه سواری با انگیزه بالا برای تیم استان شان به میدان رفتند و عنوان سومی را برای البرز به ارمغان آوردند.

سبزه پرور کسب این عنوان را پاسخی برای منتقدان هیئت استان دانست و گفت: برخی ها در این یک سال با بهانه های واهی از کم کار بودن هیئت دوچرخه سواری البرز گفته اند در حالی که در دوسال اخیر ما در مسابقات کشوری روی سکو بوده ایم وهمایش های متعددی را در مناسبت های مختلف به انجام رسانده ایم.

رییس هیئت دوچرخه سواری استان البرز خاطرنشان کرد: البرز از دیربازیکی ازمهدهای معرفی دوچرخه سوار به تیم های ملی بوده و تلاش داریم با برگزاری مسابقات وهمایش های متعدد در البرز و همکاری مستمر با آموزش و پرورش پشتوانه سازی لازم را برای این ورزش ایجاد کنیم و امیدوارم بتوانیم این ورزش را در دو بعد حرفه ای و همگانی بسط و گسترش دهیم.

سبزه پرور در پایان گفت: علیرغم محدودیت های فراوان تمام اعزام ها به مسابقات قهرمانی کشور انجام شده و امسال نیزتلاش داریم هم در بعد استانی و هم در سطح ملی در رویدادها حضور یابیم تا نشان بدهیم این ورزش فعال است و از پویایی لازم برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار