مدیرکل دفتر طرح و برنامه وزارت ورزش و جوانان از اختصاص 15 میلیاردریال اعتبار برای تکمیل سه پروژه ورزشی از مصوبات سفر دولت تدبیر و امید به استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۳۶۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴ 14 January 2017
به گزارش تابناک یزد،سید محمد فیاض  در نشست با مسئولان ورزش این استان افزود: تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی نقش مهمی در توسعه زیرساختهای ورزشی در سراسرکشور دارد و موجب تحول ورزش می شود.
وی ادامه داد: اگر تخصیص اعتبارات با وضعیت کنونی باشد سال های بسیاری زیادی طول می کشد تا این پروژه ها تکمیل شوند و به بهره برداری برسند که امیدواریم در آینده با تخصیص اعتبارات لازم شاهد بهره برداری بیشتر از پروژه های نیمه تمام باشیم.
مدیرکل دفتر طرح و برنامه وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: برای تکمیل پروژه اسکواش یزد که یکی از بی نظیرترین پروژه های کشور است 10 میلیارد ریال و برای تکمیل پروژه های ورزشگاه رضوانشهر2میلیارد ریال و برای تکمیل ورزشگاه شهید محصل مهریز سه میلیارد ریال اعتبار تخصیص می یابد.
فیاض ادامه داد: همچنین بودجه قابل توجهی برای تکمیل پروژه هایی که قابلیت افتتاح در سال 95 داشته باشند اختصاص خواهد یافت و این آمادگی وجود دارد که پروژ ه هایی که بالای 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و به طور مثال برای کف پوش یا انشعابات اعتباری از سوی وزارت و مبلغی نیز ازسوی مردم ، دهیاری و یا بخشداری ها در نظر گرفته و به بهره برداری برسد.
وی در ادامه بر جذب هفت میلیارد ریال اعتبار برای احداث 10زمین چمن در 10 روستای استان یزد تاکید نموده و ابراز امیدواری کرد این مبلغ هرچه سریعتر جذب و در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برای توسعه فضای ورزشی در روستاها قرار گیرد.
همچنین مدیرکل ورزش و جوانان یزد به سرانه فضاهای ورزشی در استان اشاره کرد و گفت: سرانه فضای ورزشی در مرکز استان بسیار کم است و توزیع فضاهای ورزشی در سطح استان یزد عادلانه صورت نگرفته و متاسفانه در گذشته ساخت و مکان یابی سالن های ورزشی کارشناسی شده نبوده است.
مسعود شریعتی افزود: با توجه به اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام زمان بر شده و بودجه و اعتبارات لازم نیز تخصیص نیافته است پروژه‌های دارای قابلیت واگذاری به بخش خصوصی را واگذار و 22 پروژه نیز به صورت خیری در سطح استان یزد داریم که امیدواریم با مساعدت مسئولان هرچه سریع‌تر تکمیل شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار