معاون کمیته امدادامام خمینی (ره) استان کرمانشاه خبر داد:
معاون کمیته امدادامام خمینی (ره) استان کرمانشاه از پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک هزینه ازدواج به جوانان مددجوکرمانشاهی تحت پوشش این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۳۶۶۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸ 25 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، بیش از دو هزار و ۷۳۱۱ جوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه طی ۹ ماهه امسال با دریافت کمک هزینه ازدواج راهی خانه بخت شدند.

نوعروسان و بانوان تحت حمایت از کمک هزینه تامین جهیزیه تا سقف ۲۰ میلیون ریال و پسران مددجو از هدیه ازدواج تا سقف ۱۰ میلیون ریال بهره مند می شوند.

کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۵ تا پایان آذر ماه بیش از دو هزار و ۷۳۱ جوان مددجو در استان از کمک هزینه ازدواج بهره مند شدند، گفت: یک هزار و ۸۳۶ نفر از این مددجویان را نوعروسان، ۱۷۷ نفر را بانوان و ۷۱۸ نفر را پسران تحت حمایت تشکیل می دهند.

معاون کمیته امدادامام خمینی (ره) استان کرمانشاه افزود: امسال ۵۰ میلیارد و ۵۶ میلیون ریال برای تامین هزینه های ازدواج این تعداد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۳۷ میلیارد و ۷۰۸ میلیون ریال از کمک هزینه ازدواج پرداختی در سال جاری از منابع دولتی  و مابقی آن از محل کمک های مردمی همچون صدقات، کمک های اعطایی به ایتام، موسسات خیریه و ... تامین و پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده همچنین به تخصیص دو میلیارد و ۲۵۳ میلیون ریال اعتبار برای تامین هزینه های ازدواج جوانان تحت حمایت در استان طی دی ماه سال جاری نیز اشاره کرد و افزود: هزینه ازدواج ۱۱۳ مددجو در استان با این میزان اعتبار تامین و این مددجویان راهی خانه بخت می شوند.

رحمتی پور یادآور شد: هم اکنون یک هزار و ۲۷۷ مددجو تحت حمایت کمیته امداد استان کرمانشاه در انتظار دریافت کمک هزینه ازدواج هستند که امید می رود این مددجویان نیز با کمک خیران و نیکوکاران راهی خانه بخت شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار