مسئول روابط عمومی حوزه هنری قزوین:
مسئول روابط عمومی حوزه هنری قزوین از برگزاری جشنواره استانی عکس مسجد انقلابی در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۳۶۶۹۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶ 25 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، نادر مقدم سلیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به همت حوزه هنری قزوین و با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد قزوین، جشنواره استانی عکس مسجد انقلابی برگزار می شود.

وی افزود: این جشنواره با هدف ایجاد نگرش تازه به مساجد بعنوان اصلی ترین پایگاه اسلام، محل تربیت نیروی انقلابی، انعکاس سبک زندگی در فضای معنوی مساجد، ثبت جلوه های تصویری نماز و عبادت در مساجد، شناسایی هنرمندان علاقه مند و... برگزار شده است.

مقدم سلیمی بیان کرد: جشنواره «مسجد انقلابی» در چهار محور، مسجد محل تربیت نیروی انقلاب، مسجد تراز انقلاب، استکبار ستیزی و مقاومت و ایستادگی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: در این جشنواره با رأی و نظر هیئت داوران، عکس های برگزیده در قالب نمایشگاه به معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری قزوین یادآور شد: برای تمامی عکاسانی که آثارشان برای نمایشگاه پذیرفته شده گواهی شرکت در جشنواره صادر و ارسال خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین به سه اثر برگزیده توسط هیئت داوران، لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ دو میلیون ریال اهدا خواهد شد.

مسئول روابط عمومی حوزه هنری قزوین گفت: آخرین مهلت دریافت آثار ١٥ بهمن ماه سال جاری و انتخاب و داوری ۱۶ بهمن و اختتامیه در ۱۸ بهمن ماه برگزار می شود.

وی اظهار کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه: قزوین، بلوار مدرس، روبروی بوستان ملت، پلاک ۷۰ حوزه هنری  استان قزوین ارسال کنند.

مقدم سلیمی تصریح کرد: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره های: ۳۳۲۲۳۷۴۷ و ۳۳۲۲۹۶۸۹ تماس بگیرند و یا به کانال تلگرامی جشنواره telegram.me/masjed_enghelabi مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار