تابناک: تامین اجتماعی اصفهان که یکی از نهادهای مهم و محوری در اصفهان به شمار می‌رود چند سالیست که از امتیازات خود، پوشش بیمه‌ای 65 درصدی مردم اصفهان می‌داند و در غالب گفتگوهای رسانه‌ای به آن بسنده می‌کند.
کد خبر: ۳۶۷۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ 26 January 2017
تابناک اصفهان: تامین اجتماعی اصفهان که یکی از نهادهای مهم و محوری در اصفهان به شمار می‌رود چند سالیست که از امتیازات خود، پوشش بیمه‌ای 65 درصدی مردم اصفهان می‌داند و در غالب گفتگوهای رسانه‌ای به آن بسنده می‌کند.
 
با وجودی که تامین اجتماعی 65 درصد مردم اصفهان را تحت پوشش بیمه قرار داده است و امسال تنها به 15 هزار بیکار حق بیمه بیکاری پرداخت کرده است اما از اشکالات و ضعف های زیادی برخوردار است .
 
یکی از اشکالات اساسی که همیشه به آن وارد است، اینکه  در بحث پوشش بیمه ای درمان مردم ناراضی هستند.
 
به غیر از بیماران صعب العلاج که به خوبی پوشش درمانی دارند اما عمده مردم که خوشبختانه بیماری سخت ندارند و برای امورات درمانی به بیمارستان‌ها مراجعه می کنند، پوشش بیمه درمانی آن رضایت بخش نیست.
 
مدیرکل تأمین اجتماعی استان اصفهان گفت: بیش از۶۵ درصد جمعیت استان تحت پوشش این سازمان هستند.
 
دادخواه افزود: بیمه شدگان در استان اصفهان از طریق ۴۳ شعبه مادر و ۲۳ شعبه اصلی و ۱۶ کارگزاری خدمات بیمه ای دریافت میکنند.
 
وی ادامه داد:  هم اکنون ۲۳۰هزار پرونده مستمری بگیر اصلی که ۲۰ درصد جمعیت کشور را شامل میشود از این سازمان در استان اصفهان مستمری بازنشستگی دریافت می کنند که در این رابطه استان اصفهان رتبه اول کشور را دارا است .
 
دادخواه با اشاره به اهمیت و تأثیرگذاری فعالیت های ادارات حقوقی در سازمان تأمین اجتماعی گفت: با تلاش و همت همکاران امور حقوقی استان امکان خدمت رسانی مطلوب به جامعه تحت فراهم شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار