یاور محمدی در گفتگو با تابناک:
فرماندار سنقر و کلیایی گفت:طی روز های اخیر شاهد نزول رحمت الهی بودیم که در پی بارش و کولاک شدید در شهرستان سنقر و کلیایی راه ارتباطی 35 روستا که راههای خاکی هستند مسدود ورفت و آمد به کندی صورت می گیرد.
کد خبر: ۳۶۸۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 28 January 2017

یاور محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:مسیر راههای ارتباطی 611 کیلومتراست  که در حال حاضر 7 اکیپ با تعداد 22 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و 30نفردرحال فعالیت ومشغول بازگشایی مسیرهای مسدود شده هستند.

وی خاطر نشان کرد:15دستگاه ماشین آلات شهرداری نیزدر صورت نییاز بصورت آماده باش کامل برای بازگشایی معابر شهری هستند.

فرماندار سنقر کلیایی  تصریح کرد:تمامی دستگاههای شهرستان با تمام توان بطور آماده باش هستندتا در صورت بروز هر مشکلی وارد عمل شوندو توسط امداد گران جمعیت هلال احمر طی دور روز گذشته 27 عملیات امداد و نجات در راستای کمک رسانی به در راه ماندگان انجام شده که این اقدامات شامل انتقال 2 بیمار از روستاهای محاصره در برف به مراکز درمانی، اسکان 76 نفر در پایگاه گردنه مله ماس و کمک به خودروهای منحرف شده از جاده و بستن رنجیر چرخ برای آنها می باشد.

محمد ی تاکید کرد:باتوجه به در پیش بودن سرما و یخبندان وکاهش دمای هوا  درروزهای آتی، از شهروندان و روستائیان خواست توجه ویژه ای نسبت به                                                                                  مصرف گاز نمایند. .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار