فرهاد همتی در گفتگو با تابناک:
سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت:بدلیل بارش برف و کولاک طی چند روز گذشته برخی از راههای مواصلاتی شهرستان مسدود شده بود که با تلاش راهداری و اکیپ امدادی تمامی راههای ومحورهای مسدود شده دربخش گواوربازگشایی شد
کد خبر: ۳۶۹۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ 30 January 2017
فرهاد همتی در گفتگو با تابناک افزود: با تلاش عوامل راهداری و اکیپ های امدادی وانتظامی شهرستان تمام راههای مسدود شده روستاهای بخش گواور که به علت بارش شدید برف مسدود شده بودند بازگشایی شدند و درحال حاضر محورهای مواصلاتی اصلی باز است.
وی خاطر نشان کرد: مشکلی از لحاظ تمام خدمات اعم از آب ،برق ،گاز و سوخت  در شهرستان وجود نداردو تاکنون هیچگونه حادثه ناگواری را در منطقه شاهد نبوده ایم .
سرپرست فرمانداری گیلانغرب تصریح کرد: از شکیبایی مردم عزیز ، انسجام ،مدیریت شایسته و همراهی همه  عوامل راهداری ،انتظامی ،پلیس راه ،عوامل امدادی هلال احمر در همراهی و تعامل و هماهنگی مناسب با حضور مستمر وشبانه روزی مدیریت ستاد بحران شهرستان را در سطح بخش گواور کهاز نقاط قوت و عامل توفیق در خدمت رسانی بموقع برای رفع مشکلات بوجود آمده بود تشکر و قدردانی نمود.
  فرهاد همتی در پایان تاکید کرد: شهروندان همچنان از سفرهای غیر ضروری در این فصل خوداری نمایند و در صورت سفر با تجهیزات کامل و داشتن زنجیر چرخ مسافرت نمایند .
گفتگو از صفورا دانایی فرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار