رئيس مركز مديريت راه هاي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي خراسان رضوي از ادامه بارش برف و باران در بیشتر محورهاي مواصلاتی این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲ 02 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،ابوالفضل حسيني افزود: بر اساس تصاوير دريافتي از 49 دوربين نظارتي در سطح جاده هاي خراسان رضوي و گزارشات دريافتي از ادارات تابعه، در حال حاضر شاهد بارش باران در حوزه راه های مواصلاتی شهرستان های زاوه و تايباد و محور گناباد - قائن و مه گرفتگي در محورهاي  احمد آباد ، باغچه - نيشابور ؛ مشهد - چناران ، فريمان - مشهد ( سنگ بست ) ، سرخس - مشهد ( مزداوند ) ، مشهد - کلات ( گوجگي ) هستيم .
وي ادامه داد: هم اکنون در حوزه راه های مواصلاتی شهرستانهاي تربت جام ، قوچان ، جغتاي و محورهاي زاوه - ژرف ، زاوه - چخماق و تربت جام - صالح آباد نیز برف می بارد.
به گفته رئيس مركز مديريت راه هاي اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي خراسان رضوي، همه محورهاي مواصلاتي استان خراسان رضوی باز و تردد در آن ها در جريان است.
وی به هموطنان توصیه کرد از انجام سفرهای غیرضروری خودداری کنند و قبل از آغاز سفر از طریق تماس با شماره تلفن گوياي  141 که به صورت شبانه روزی پاسخگوي هموطنان عزيز است، از وضع جاده ها اطلاع کسب کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار