کد خبر: ۳۷۱۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰ 02 February 2017
تابناک / دهیار تابستان نشین با بیان اینکه مسیر روستای تابستان نشین همچنان بسته است ، گفت: براساس قول های مسئولین مسیر روستای تابستان نشین تا ساعاتی دیگر بازگشایی می شود.

باقری دهیار تابستان نشین عصر امروز در گفتگو با خبرنگار املش ما از بازگشایی مسیر روستای تابستان نشین املش خبر داد و گفت: بارش برف که از شامگاه روز گذشته آغاز شده همچنان ادامه دارد.

وی افزود: برای بازگشایی این مسیر از جیپ کا ام های اهالی استفاده کردیم و بنا به قول بخشدار مرکزی و رئیس راهداری املش بازگشایی این مسیر با تجهیزات راهداری از شامگاه امروز آغاز خواهد شد.

دهیار روستای تابستان نشین خاطرنشان کرد: هیچ گونه مشکلی از جمله سوخت مصرفی برای اهالی وجود ندارد و از صبح امروز به برخی از اهالی متقاضی، کپسول گاز تحویل داده ام.

یکی از اهالی در تماس با تحریریه املش ما با ابراز نگرانی از مسدود بودن مسیر مواصلاتی تابستان نشین گلایه نمود و گفت: از شامگاه روز گذشته که بارش برف آغاز شده است هیچ اقدامی توسط نیروهای راهداری شهرستان صورت نپذیرفته و فقط تعدادی از اهالی با خودروهای جیپ کا ام خود مسیر را به اندازه ای بازگشایی نمودند. باید مسیر هرچه سریع تر بازگشایی شود چرا که اگر خانواده ای مریض داشته باشد هیچ راه ارتباطی برای رسیدن به شهر وجود ندارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار