تابناک: شهردار اصفهان از مرکز آموزشی درمانی کودکان امام حسین(ع) و طرح توسعه بيمارستان بازدید و با كاركنان و متخصصان بيمارستان به دیدار و گفت گو پرداخت.
کد خبر: ۳۷۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 04 February 2017
به گزارش تابناک اصفهان، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان به همراه مدیر منطقه 12 و تعدادی از مسئولان و خیرین ، ضمن حضور در مرکز از پروژه طرح توسعه بیمارستان کودکان (ساختمان منصوری) بازدید کردند.

شهردار اصفهان پس از بازدید از بخش های مختلف مرکز در جلسه ای با حضور دکتر معمارزاده رئیس مرکز و تعدادی از خیرین ضمن رضایت از پیشرفت پروژه، همکاری کامل تیم شهرداری را در اجرای بهتر برنامه ها و پروژه های مرکز در زمینه طرح جامع سلامت کودکان اعلام کرد. جمالی نژاد در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از اقدامات عمرانی انجام شده در راستای طرح توسعه بیمارستان امام حسین (ع) تاکید کرد: شهرداری اصفهان توجه به مقوله های مختلف فرهنگی ، بهداشت و سلامت شهروندان را در ابعاد مختلف در دستور کار خود قرار داده است و حمایت و همکاری با فعالیت هایی در این راستا را وظیفه خود می داند لذا آمادگی خود در اجرای هرچه بهتر این پروژه را اعلام کرده و آمادگی دارد تا برای اجرای هرچه بهتر طرح های جامع سلامت شهروندان بخصوص کودکان نقش موثر خود را به نمایش بگذارد.

شهردار اصفهان همچنین به نقش خیرین در توسعه مراکز بهداشتی - درمانی اشاره کرد و افزود: انجام امور خیرخواهانه همیشه در صدر رویدادهای مهم شهروندان اصفهانی قرار داشته است اما در طول چند سال اخیر این بحث به شدت رشد پیدا کرده و باعث افتخار است که اعلام کنیم خیرین نیکوکار اصفهانی توانسته اند در زمینه های مختلف فرهنگی ، ورزشی، بهداشتی ، آموزشی، مذهبی، عمرانی و ..... حضوری چشمگیر و موثر داشته باشند و بسیاری از توسعه های انجام شده در شهر مرهون حمایت و همدلی خیرین نیکوکار اصفهانی است.

وی همچنین اذعان داشت: به خیر نیکوکار حاج آقا منصوری که در زمینه توسعه این بیمارستان نیز حضوری موثر و ارزشمند داشته اند نیز خداقوت گفته و برای ایشان توفیقات روزافزون از خداوند متعال خواستاریم.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار