فرمانده انتظامی فارس از بازسازی نوسازی کلانتری‌های استان فارس در قالب طرح مکنا و برای رعایت حقوق شهروندی در شهرستان‌ها خبر داد.
کد خبر: ۳۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۲۲ 09 February 2015
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛سردار احمدعلی گودرزی در هفتمین شب از مراسم جشن انقلاب که در مسجد صاحب‌الزمان (عج) کازرون با حضور امام‌جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمع زیادی از مردم مومن و انقلابی این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) در شرایط سختی که نظام سلطه خود را به‌عنوان ژاندارم منطقه مطرح کرده بود با آرامش قلبی تکیه‌بر خدا در برابر فشارهای فراوان مانند تبعید ایستادگی کرد و با رهبری مدبرانه خود انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانید.

فرماندهی انتظامی فارس با بیان اینکه رشادت‌های سرداران رشید اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی با تقویت روحیه دین‌باوری توانستند حماسه بیافرینند گفت: امروز ایران اسلامی را به‌عنوان کشوری مقتدر در سطح بین‌المللی مطرح بوده که همگی نتیجه رهنمودها و اندیشه‌های امام راحل است.

وی با اشاره به وضعیت نابسامان امنیتی کشورهای همسایه افزود: اقتدار ملی ایران اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان نظام در حالی رقم خورده است که تنها برخی از این توطئه‌ها سبب بر هم ریختن اوضاع سیاسی وامنیتی بسیاری از کشورهای جهان و منطقه شده است.

گودرزی بابیان این‌که قاچاق مواد مخدر یکی از توطئه‌های بزرگ است که برای کاهش قوای دینی و خودباوری جوانان این مرزوبوم رقم خورده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران با بیش از 4هزار شهید و12 هزار جانباز مبارزه با قاچاق مواد مخدر به‌عنوان الگویی برتر در سطح جهان مطرح است که این به برکت انقلاب اسلامی ممکن شده است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 34 تن انواع مواد مخدر در استان فارس که در ردیف 2 شهرهای نقطه مرزی محسوب می‌شود کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی فارس از نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی خواست نسبت به اختصاص بودجه بیشتر در بحث امنیت استان به‌ویژه مبارزه با مواد مخدر شد و اظهار داشت: اقتدار نیروی انتظامی به‌عنوان یکی از نهادهای پیشخوان خدمت با پشتوانه مردمی رقم می‌خورد به این منظور تقویت نیروی انتظامی حمایت از امنیت پایدار جامعه محسوب می‌شود.

گودرزی گفت: متأسفانه آمار خرده‌فروشان مواد مخدر در استان فارس افزایش‌یافته و تنها در ماه‌های گذشته بیش از12 هزار نفر از این افراد دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده‌شده است که این خود نشان از عزم جدی نیروهای انتظامی و قضایی در برخورد با قاچاق مواد مخدر دارد.

وی به کاهش یازده‌درصدی جرائم خشن و قتل‌های مسلحانه در استان فارس اشاره کرد و تصریح کرد: به‌طورکلی 23 درصد از کل جرائم در 10 ماهه گذشته نسبت به سال گذشته کاهش‌یافته است متأسفانه وجود سلاح غیرمجاز در دست افراد به‌خصوص در برخی از نقاط شهرستان کازرون یکی از عوامل بروز جرائم خشن شده است البته بیش از95 درصد از این جرائم در نیروی انتظامی کشف می‌شود.

فرمانده انتظامی فارس به نقش مؤثر امربه‌معروف و نهی از منکر در جلوگیری از بروز جرم اشاره کرد و گفت: امیدوارم با گسترش این فرهنگ اسلامی شاهد شکوفایی هر چه بیشتر شعائر اسلامی در جامعه باشیم.

وی هم‌چنین از بازسازی نوسازی کلانتری‌های استان فارس در قالب طرح مکنا و برای رعایت حقوق شهروندی در شهرستان‌ها خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار