با وجود میزبانی البرز در رقابت‌های لیگ برتر کشتی
دوستان شورای شهر کرج با وجود قول‌هایی که برای تقبل هزینه‌های حضور البرز در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان داده بودند تا به امروز از این کار سر باز زده‌اند که واقعا جای تاسف دارد.
کد خبر: ۳۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 21 May 2015
به گزارش تابناک – البرز: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی باشگاه‌های کشور از امروز به میزبانی استان البرز آغاز می‌شود.
این مسابقات روزهای پنجشنبه و جمعه با شرکت 10 تیم در 2 بخش آزاد و فرنگی و تحت عنوان گرامیداشت زنده یاد علیرضا سلیمانی در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار می گردد.
در این رقابت‌ها تیم نوین چرم به عنوان نماینده استان البرز به مصاف حریفان خواهد رفت.
نمایندگان البرز در رقابت‌های لیگ برتر کشتی را امیر جلالی بهاء در وزن 57 کیلوگرم ، حسن مراد قلی در وزن 61 کیلوگرم، محمدرضا سرگو در وزن 65 کیلوگرم، حمیدرضا زرین پیکر در وزن 70- کیلوگرم، علی قاسمی در وزن 74- کیلوگرم، یوسف پناهنده در وزن 86 کیلوگرم، حامد طالبی زرین پیکر در وزن 96 کیلوگرم، امیر طاهری در وزن 125- کیلوگرم و امیرحسین کیانیان در وزن 125+ کیلوگرم تشکیل می‌دهند.
اکبر بهتری، علی حسینی، حمید جمشیدی و امیر ریحانیان نیز هدایت البرزی‌ها را برعهده دارند.
در همین ارتباط رئیس هیئت کشتی استان البرز گفته است که به علت نبود منابع مالی، در رقابت‌های لیگ برتر تنها در کشتی آزاد حضور پیدا می کنیم.
مصیب دهبالایی اظهار داشت: ابتدا قرار بود در دو رشته آزاد و فرنگی در لیگ برتر حضور یابیم که به دلیل میزبانی و بالا رفتن هزینه‌ها، تصمیم بر این شد تنها در یک رشته وارد رقابت‌های فوق شویم.
وی بیان کرد: متاسفانه فدراسیون کشتی به طور کامل هزینه میزبانی کرج در لیگ برتر کشتی را متقبل نشد و مجبور شدیم هزینه نصب سکو برای قرار دادن تشک‌های کشتی را خودمان بپردازیم که این موضوع فشار مالی زیادی وارد کرد!
وی در خصوص تغییر حامی مالی تیم کشتی البرز نیز یادآور شد: از ابتدا هم قرار نبود با نام شورای شهر کرج در رقابت‌ها حاضر شویم ، این دوستان با وجود قول‌هایی که برای تقبل هزینه‌های حضور در رقابتهای جام باشگاه‌های جهان داده بودند تا به امروز از این کار سر باز زده‌اند که واقعا جای تاسف دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار