سرمربی تیم فوتبال یزد در لیگ آزادگان گفت: باخت در برابر مس رفسنجان برخلاف روند بازی رقم خورد و استحقاق تیم یزد در این دیدار شکست نبود.
کد خبر: ۳۷۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۸ 07 February 2017
به گزارش تابناک یزد،محمود امیری افزود: بازیکنان تیم مس رفسنجان در 2 فرصت این دیدار با استفاده از پرتاب اوت های بلند به گل رسیدند و در بقیه دقایق حرفی برای گفتن نداشتند.
وی ادامه داد: قبل از این بازی به بازیکنان در خصوص حربه تیم مس رفسنجان تذکرات لازم داده شد ولی در 2 فرصت ایجاد شده برای تیم میهمان، در خط دفاع تمرکز خود را از دست دادیم و متحمل شکست شدیم.
سرمربی تیم فوتبال یزد در لیگ آزادگان گفت: مس رفسنجان در دیدارهای گذشته نیز با همین حربه به گل رسید ولی بازیکنان تیم یزد در جریان بازی این موضوع را فراموش کردند و همین مسئله موجب از دست دادن امتیاز این دیدار شد.
امیری گفت: هر روز برای تیم فوتبال یزد مشکلات مختلف ایجاد می شود و قطعا برای اینکه این تیم بتواند در مسابقات آینده خود با تمرکز بهتر بازی کند باید از سوی مسئولان برای مشکلات این تیم چاره اندیشی شود.
سرمربی تیم فوتبال یزد با تبریک برد تیم مس رفسنجان به این تیم گفت: در مجموع بازی خوب و سنگینی بود و امیدوارم نماینده استان یزد در مسابقات آتی با حل مشکلات این تیم جوابگوی انتظارات هواداران باشد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار