تابناک چهارمحال وبختیاری- همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر بهره برداری از 32 طرح عمرانی با حضور معاون پارلمانی و امور مجلس رئیس جمهوری در شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد.
کد خبر: ۳۷۴۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 09 February 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: برای بهره برداری از این طرح ها افزون بر 640 میلیارد ریال اعتبار ملی، استانی، داخلی و تسهیلات بانکی هزینه شده است.
قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه بهره برداری از طرح های عمرانی شهرستان بروجن، طرح های بهره برداری شده را در زمینه برقرسانی، آبرسانی، جاده سازی، بهداشتی و درمانی، صنعتی، نوسازی و تجهیز مدارس، فرستنده های دیجیتال و بهسازی روستایی با اشتغالزایی 169 نفر دانست.
وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی 4 طرح جدید با حضور معاون رییس جمهوری در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: این طرح ها شامل ساخت مسکن شهری، گردشگری، احداث ساختمان اداری دهیاری و حوزه سلامت است.
استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برای بهره برداری از این طرح ها 350 میلیارد ریال اعتبار ملی و استانی هزینه می شود.
حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهوری به عنوان سخنران راهپیمایی یوم الله 22 بهمن شهرکرد به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرده است، وی صبح امروز به مقام شامخ شهدای شهرکرد ادای احترام کرد.
وی همچنین در بدو ورود به شهرستان بروجن در گلزار شهدای این شهر حضور یافت و به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.
بروجن در 60 کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار