استاندار قزوین با هیأت همراه در سفر به شهر اقبالیه با خانواده شهید فعله‌قزوینی این شهر دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۳۷۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 11 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی در دیدار و گفت‌وگو با خانواده شهید فعله قزوینی که ظهر امروز در منزل این شهید بزرگوار صورت گرفت، از صبر و شکیبایی خانواده معزز شهدا تقدیر کرد و اظهار داشت: شهدا و جانبازان جان بر کف مایه افتخار و عزت کشور اسلامی ما هستند.
وی افزود: اقتدار امروز ایران در دنیا و امنیت کشور ما در منطقه‌ای متلاطم و پر آشوب در سایه رشادت‌های آن‌ها حاصل شد و ما امروز مدیون آن‌ها هستیم.
استاندار قزوین خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان گرانقدر را سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی خواند و ادامه داد: خانواده‌‌های معزز شهدا امانت شهیدان هستند و امروز وظیفه همه بوده که به پاس مجاهدت‌ها و رشادت‌های آن‌ها با تمام توان از این آنها حمایت کنیم.
همتی تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا موجب تقویت روحیه خدمت‌گذاری و توجه بهتر و بیشتر به امور مردم می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: همه مردم و مسؤولان باید شهدا را در تمام عرصه‌ها الگوی خود قرار بدهند و این امر مستلزم رعایت حدود الهی است.
استاندار قزوین نقش شهدای گرانقدر و خانواده‌های آن‌ها را در دوران دفاع مقدس و تثبیت انقلاب اسلامی ایران بسیار ارزنده دانست و یادآور شد: امنیت و آسایش امروز مدیون ایثارگری‌های آن‌ها و صبر و شکیبایی خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دانست.
همتی دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و افزود: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسؤولان و خدمتگزاران نظام است.
این مسؤول اضافه کرد: اگر امروز می‌بینیم که مردم پیوند خوبی با نظام اسلامی، قرآن و اهل بیت(ع) دارند ناشی از اعتقاد به آرمان‌های شهدای والامقام بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار