شهردار چاف و چمخاله درباره برف روز گذشته به تابناک گفت ؛
تابناک / رضا همام ذاکری درباره برف روزهای اخیر در منطقه چاف و چمخاله شهرستان لنگرود اظهار کرد: با توجه به اعلام ستاد بحران استان مبنی بر بارش شدید برف در مناطق شمالی خصوصا شرق گیلان، جلسه کمیته بحران را در محل شهرداری تشکیل دادیم ...
کد خبر: ۳۸۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵ 19 February 2017
تابناک / رضا همام ذاکری درباره برف روزهای اخیر در منطقه چاف و چمخاله شهرستان لنگرود اظهار کرد: با توجه به اعلام ستاد بحران استان مبنی بر بارش شدید برف در مناطق شمالی خصوصا شرق گیلان، جلسه کمیته بحران را در محل شهرداری تشکیل دادیم و از آنجا که شهرداری چاف و چمخاله شهرداری تازه تاسیس است از مردم و کسانی که دستگاه و تجهیزات شخصی دارند در جلسه کمیته بحران از حضور شان استفاده کردیم تا اینبار با آمادگی بهتری نسبت به سال های گذشته به استقبال این نعمت الهی برویم.

شهردار چاف و چمخاله تصریح کرد: از آنجایی که شهر گستره زیادی را از لحاظ وسعت و مساحت دارد، شهر به چهار منطقه تقسیم شد و برای هرکدام از نیروها برنامه و محدوده مشخصی را قرار دادیم، تا در تمام لحظات بارش برف همه اکیپ ها بر طبق برنامه پیش بینی شده به انجام وظایف خود مشغول شوند و در ساعت های اولیه ی بامداد جمعه ما با تلاش و کوشش همه دستگاه و نیروهای زحمتکش کاملا موفق به مهار بارش شدید برف شدیم.

ذاکری ادامه داد: در زمینه راههای ارتباطی نیز تمام تلاش خود را به کار گرفتیم، تا هم راه های اصلی و هم راه های فرعی را با توجه به اینکه پیش بینی میکردیم در این هوا نیز مردم به رفت و آمد مشغول می شوند بازگشایی کردیم.
 
وی افزود: از آنجایی که حدود 10 ساعت بارش شدید و مداوم برف را داشتیم، هیچ گاه نگذاشتیم برف به صورت کامل بر روی جاده بنشیند و بعد اقدام به بازگشایی راه کنیم، در واقع همراه شروع برف و به محض سفید شدن اولیه ی راه ها و خیابان ها اقدام به شروع کار کردیم.

شهردار چاف و چمخاله در پایان خاطرنشان کرد: امسال نیز حقیقتا بدون کمک و همراهی مردم عزیز شهر و مسئولین شهرستانی، رسیدن به این اهداف چندان به آسانی محقق نمیشد. و هدف این را می رساند که بعد از اتمام بارش برف و حضور در سطح شهر رضایت مندی مردم را میتوان شاهد بود و همین موضوع ، خستگی تمامی عوامل زحمتکش را از تن به در میکند.
 
 
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار