کد خبر: ۳۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲ 23 May 2015
به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد حسین نژاد فلاح عصر امروز (شنبه) و در روز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز با حضور در آسایشگاه جانبازان ثارالله دیدار دو ساعته‌ای با جانبازان هشت سال دفاع مقدس داشت. در این دیدار صمیمانه، نژادفلاح از رشادت‌های جانبازان تقدیر و تشکر کرده و مراتب ارادت باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و هواداران میلیونی‌اش را ابراز داشته و از آنها درخواست کرد، برای سربلندی تیم پرطرفدار پرسپولیس در دیدار سرنوشت‌ساز برابر الهلال دعا کنند.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: وظیفه خود دانستم در روز جانباز به نیابت از باشگاه پرسپولیس و هواداران میلیونی‌اش دیداری با جانبازان عزیز داشته باشیم و واقعا مفتخریم که بسیاری از آنها علاقه‌مند به این باشگاه مردمی بوده و خود را هوادار پرسپولیس می‌دانستند و برای سربلندی این تیم مردمی همواره دعا می‌کنند.

وی افزود: ما هر چه داریم از رشادت‌های شهدا و جانبازان عزیز است و اگر جانفشانی و ایثار آنها نبود امروز در این آرامش، امنیت و اقتدار ایران اسلامی این گونه که شاهد هستیم خبری نبود. آنها روی تخت‌ها نشسته‌اند و پرچم سربلندی ایران را به دست مردم داده‌اند. آنها وجودشان و جانشان را کف دست گذاشته‌اند تا خانواده‌ها امروز آرامشی را داشته باشند که بسیاری از مردم کشورهای منطقه از آن بی‌بهره هستند.

نژادفلاح تصریح کرد: درایت مسئولان نظام و در رأس آن رهبر معظم انقلاب اسلامی و جانفشانی‌های شهدا و جانبازان عزیز آرامش و اقتدار را به ایران هدیه کرده و ما باید قدردان این رشادت‌ها باشیم. بنده امروز با جانبازان قطع نخاعی بسیاری دیدار کرده و بسیار خوشحال شدم که آنها می‌گفتند برای سربلندی پرسپولیس و خوشحالی مردم دعا خواهند کرد و درخواست ما این بود که دعا کنند پرسپولیس انشاالله با دست پر از ریاض بازگردد و ما با افتخار، صعود پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را با حضور مجدد در آسایشگاه جانبازان ثارالله به اتفاق تعدادی از بازیکنان تیم، تقدیم آنها کنیم.

وی خاطر نشان کرد: انشاالله پرسپولیس با دعای هواداران و جانبازان عزیز به مرحله بعد صعود خواهد کرد و ما بار دیگر افتخار دیدار با این جانبازان گرانقدر را خواهیم داشت. یکی از جانبازانی که در این آسایشگاه اسکان دارد، موسی سلامت جانباز قطع  نخاعی و خوش قلبی است که حتما همه هواداران ایشان را می‌شناسند. ما به آقای موسی سلامت گفتیم شما افتخار می‌دهید و همیشه در بازی‌های خانگی پرسپولیس با ویلچر و پرچم پرسپولیس بازی‌های تیم را نگاه می‌کنید و از کنار نیمکت تیم، مایه قوت قلب تیم هستید. حالا این افتخار نصیب ما شده که این بار به عیادت شما بیاییم و خوشحالیم که پرسپولیس چنین علاقمندان و هوادارانی دارد که به رغم قطع نخاعی بودن، تمامی بازی‌های تیم را از نزدیک تماشا می‌کنند و با حضورشان به تیم روحیه و دلگرمی می‌دهند.

وی تاکید کرد: بنده دست تک تک این عزیزان جانباز را می‌بوسم و دیداری که امروز با آنها داشتیم را هرگز فراموش نکرده و حرف‌هایی شنیدم که آویزه گوشم کرده و سعی می‌کنم همواره پایبند به اصولی باشم که آنها خواهان رعایت آن در فوتبال و ورزش هستند و در این باره درددل‌هایی صمیمانه و آموزنده با بنده داشتند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار