با توجه به بازدید میدانی که از شهرستان کهگیلویه صورت گرفت و با توجه به شروع و گسترش بیماری آنفلوانزای حاد پرندگان در سطح استان بهتر است برای پیشگیری از این بیماری تا اطلاع ثانوی مردم از خرید مرغ زنده در چرام خودداری کنند.
کد خبر: ۳۸۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸ 24 February 2017
رئیس دامپزشکی شهرستان چرام:برای پیش گیری از شروع بیماری آنفلوانزای پرندگان،چرامی ها سعی کنند از فروشندگان مرغ زنده خرید نکنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام، مهرعلی احمدی مطلق رئیس دامپزشکی شهرستان چرام در گفت وگویی گفت:برای پیش گیری از شروع بیماری آنفلوانزای پرندگان،چرامی ها سعی کنند از فروشندگان مرغ زنده خرید نکنند.

وی اضافه کرد:با توجه به بازدید میدانی که از شهرستان کهگیلویه صورت گرفت و با توجه به شروع و گسترش بیماری آنفلوانزای حاد پرندگان در سطح استان بهتر است برای پیشگیری از این بیماری تا اطلاع ثانوی مردم از خرید مرغ زنده در چرام خودداری کنند.

احمدی مطلق افزود: اگر این بیماری پیشگیری و کنترل نشود وچرامی ها نیز رعایت نکنند ، احتمال آن که آنفلوانزا به چرام هم برسد دور از ذهن نخواهد بود.

این مسئول گفت:با توجه به همین شواهد و برای پیگیری بهتر از چنین بیماری هایی،از مردم عزیز چرام تقاضا داریم که موارد بهداشتی را رعایت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار